Publicerat April 13, 200818 yr Finns det någon sådan.. Som ny och nyfiken är mycket ren latin känns det som
Publicerat April 14, 200818 yr Bra inlägg!Skulle också behöva en sån "ordlista"... Det finns nog ingen sådan. Det enklaste är att ni skriver era bågtermsfrågor, så skall jag eller någon annan "kunnig" svara på dom. Ta det bara lugnt, ni sitter snart oxå djupt i bågskytte träsket.
Publicerat April 14, 200818 yr Det finns nog ingen sådan.Det enklaste är att ni skriver era bågtermsfrågor, så skall jag eller någon annan "kunnig" svara på dom. Ta det bara lugnt, ni sitter snart oxå djupt i bågskytte träsket. Ja, det är väl det vi misstänker... Därför vore det bra att veta vad man ska skrika när man behöver hjälp att komma loss!
Publicerat April 14, 200818 yr Därför vore det bra att veta vad man ska skrika när man behöver hjälp att komma loss! Tänk vad smidigt det vore, som det är nu drar man på sig snorkel o storstövlar och med glatt humör traskar man ner i varje nytt träsk. Kul att läsa om bågjakt föresten!! Mvh David.
Publicerat April 14, 200818 yr Författare oki jag kan göra en lista, men den blir lååång då jag aldrig ens hållit i en bågen risken är väll att man kommer bli mobbad till nästa sekel...
Publicerat April 14, 200818 yr oki jag kan göra en lista, men den blir lååång då jag aldrig ens hållit i en bågen risken är väll att man kommer bli mobbad till nästa sekel... Precis! Därför får du ta på dej dumstruten, och jag åker snålskjuts...
Publicerat April 15, 200818 yr .... fråga på ni!.. inga frågor e för dumma!... alla e vi nybörjare i början!... finns flera stycken här på forumet som e "gammla" i gemet och hjälper gärna till å besvara era frågor... ja e själv rätt ny på denna front, men frågar gärna om de är något ja inte vet!... MVh Mamre!..
Publicerat April 15, 200818 yr Som Mamre sa, det finns inga dumma frågor. Bara mer eller mindre konstiga . Vet hur det var själv, när man var på väg ner i träsket, många frågor, och som tur var, hade jag snälla kompisar som jag kunde terrorisera i tid och otid.
Publicerat Maj 14, 200818 yr Författare Hitta en sida med mycket nyttigt för en nybörjare som mig. Efter att läst igenom denna sida så fick jag svar på en del funderingar iallafall. Nyttigt
Publicerat Maj 16, 200818 yr Hitta en sida med mycket nyttigt för en nybörjare som mig. Efter att läst igenom denna sida så fick jag svar på en del funderingar iallafall. Nyttigt Jag kan bara hålla med det fanns mycket matnyttigt på den sidan, dom beskriver det mesta om en mordern pilbåge och div olika termer som man kan råka ut för. Jag har skjutigt båge i snart 40 år och tyckte ändå var intressant läsning.