Publicerat April 13, 200818 yr Finns det någon bågjägare/skytt i sörmlands trakten. Jag skulle gärna vilja testa att skjuta med compund båge.
Publicerat April 15, 200818 yr Hej på dej!.. såg du bodde i Nyköping!.. kom upp till oss i norduppland på lörda den 19:e då har vi en bågjakts träff... å då finns de massor med möjligheter å testa flera olika varianter av bågar!... de är juh bara 22,5 mil!.. ..... MVh Mamre!..
Publicerat April 15, 200818 yr Författare Ja hade det inte varit så fullbokat i kalendern så hade det varit värt 50mil T/R Hej på dej!.. såg du bodde i Nyköping!.. kom upp till oss i norduppland på lörda den 19:e då har vi en bågjakts träff... å då finns de massor med möjligheter å testa flera olika varianter av bågar!... de är juh bara 22,5 mil!.. ..... MVh Mamre!..
Publicerat April 15, 200818 yr Ja hade det inte varit så fullbokat i kalendern så hade det varit värt 50mil T/R Jag vet en kille som bor i Nyköping. Jag skall kolla med honom. Jag återkommer så fort jag har pratat med honom.
Publicerat April 15, 200818 yr Författare kanon! Jag vet en kille som bor i Nyköping.Jag skall kolla med honom. Jag återkommer så fort jag har pratat med honom.
Publicerat April 16, 200818 yr kanon! Hej! Har pratat med Anders Gejer på www.scandinavianbowhunting.com Han bad mig hälsa att du är välkommen upp till stockholm och hans butik för att titta och provskjuta bågar. Du når Anders på 08-710 10 71.
Publicerat April 16, 200818 yr Författare Tackar, misstänker att det är ett sånt där studiebesök som man skall lämna plånboken hemma, iallafall vid första besöket Hej!Har pratat med Anders Gejer på www.scandinavianbowhunting.com Han bad mig hälsa att du är välkommen upp till stockholm och hans butik för att titta och provskjuta bågar. Du når Anders på 08-710 10 71.
Publicerat April 16, 200818 yr Tckar, misstänker att det är ett sånt där studiebesök som man skall lämna plånboken hemma, iallafall vid första besöket bäst så!.. har varit där å de finns massor med gottis där!... å Anders är en MYCKET duktig bågjägare!.. så han vet var han snackar om!...
Publicerat Maj 1, 200818 yr Författare aj aj.... var och hälsa på Risto idag, kommer bli utgifter framöver känner jag på mig Borde finnas någon varning ifrån socialstyrelsen eller dyl ang detta med bågskytte efter semmestern kommer en båge inhandlas, om man nu inte råkar göra nått dumt en fredagskväll och råka beställa en
Publicerat Maj 2, 200818 yr Borde finnas någon varning ifrån socialstyrelsen eller dyl ang detta med bågskytte Sååååå sant!.... .... alltid finner man något nytt skoj man vill köpa!.. Mvh
Publicerat Maj 2, 200818 yr Sååååå sant!.... .... alltid finner man något nytt skoj man vill köpa!.. Mvh Kom ihåg att prylarna e halva nöjet!
Publicerat Maj 16, 200818 yr Finns det någon bågjägare/skytt i sörmlands trakten.Jag skulle gärna vilja testa att skjuta med compund båge. Kom till Tullgarn 23-25 maj och testa på att skjuta i sv. bågjägar förbundets monter. Matte