Publicerat April 22, 200818 yr Någon som vet var man kan köpa en sk. shell catcher för Benelli Comfort? Skicka gärna en länk så att man vet vilken modell som passar.
Publicerat April 22, 200818 yr Denna passar för benelli, du måste kolla upp var i Sverige man kan köpa BWC prylar, vet ej om det finns nån importör.. (PS. Scrolla ner en bit på länken för att hitta det jag pratar om.. )
Publicerat April 22, 200818 yr Författare Hmm.. jag hade nog föredragit om den varit gjord i plast. Ser ut som om man riskerar att repa lådan annars... Några andra förslag?
Publicerat April 22, 200818 yr Äää vad skall du med en sådan till.. Förr när man inte hade automat hatade man dem men nu är det super att psyka skyttar på banan vet en plastbit men den passar inte på benellin, tyvärr.. vh
Publicerat April 22, 200818 yr Författare När jag var på banan var det ett j-a jobb att hämta hylsorna hela tiden... Ser att http://www.tandsshellcatcher.com/ säljer Shell Catchers till Benelli. Någon som kan säga om Benelli Comfort är lik någon av dessa bössor: 1) M1 Field 2) Super 90 3) Montefeltro 4) Std. Sport Trista är dock att man måste anpassa "bolt handle" för att det ska fungera...