Publicerat April 22, 200818 yr Pinsamt Hade jag haft åldersnojjor så hade jag blivit upprörd och skickat en brevbomb... nu nöjer jag mej med ngn förarglig lite anmälan så tillståndsenheten hemma hos dej kommer och snor dina bössor Crowfear, du lär ju få besök du med Trevlig helg Mvh! / Rikard som känner att han måste tillägga att han faktiskt skämtar.
Publicerat April 22, 200818 yr Huvva, Tiger Trajja.. Själv ska jag strax åka och kolla på en 750EF till farsan 68år .. alltså nästan jämngammal med Mamre
Publicerat April 22, 200818 yr de e tydligen lätt å bli äldre på denna sida!... MVh tiden går fort när man har roligt.. stora pojkar, stora leksaker.. men jag gillade hd´n bättre....
Publicerat April 22, 200818 yr Helt rätt mamre! Riktigt bra klös för modellen och det finns turbokit färdiga att köpa om du tycker den blir lite slapp, hade daytona 1200 för några år sen.
Publicerat April 22, 200818 yr Helt rätt mamre!Riktigt bra klös för modellen och det finns turbokit färdiga att köpa om du tycker den blir lite slapp, hade daytona 1200 för några år sen. Ser ju bra ut för dom som tycker om dom.
Publicerat April 23, 200818 yr Författare Helt rätt mamre!Riktigt bra klös för modellen och det finns turbokit färdiga att köpa om du tycker den blir lite slapp, hade daytona 1200 för några år sen. .. tål att tänka på!... Mvh Mamre!..
Publicerat Augusti 24, 200817 yr Helt rätt mamre!Riktigt bra klös för modellen och det finns turbokit färdiga att köpa om du tycker den blir lite slapp, hade daytona 1200 för några år sen. Aj aj... Låter inte som någon bra ide det där med Turbo kit. Tycker snarare du ska strypa hojen, vad jag har hört så försämras både syn, hörsel och reflexer på ålderns höst :lol: