Publicerat April 24, 200818 yr Jaha då är man Subaru ägare för första gången och jag måste säga att varför jag inte köpt en "subba" tidigare kan jag inte förstå. Den har nästan allt som jag eftersöker som jaktbil: 4wd, hög och låg, bra konfort, lite lullull, dragstrark och inte så törstig. Nu har jag även ett par 17" fälgar med bra 215/40 sulor att sälja om någon vill vara fränare än jag. Skicka mig ert mobnr. så får ni ett mms på dem.
Publicerat April 25, 200818 yr Författare Och lära sig allt om Subarus logotyp...dom 7 stjärnorna i Plejaderna! ???
Publicerat April 25, 200818 yr Lite långsökt men stjärnorna i Subarus logotyp sägs förställa Plejaderna, Subaru på japanska är Plejaderna...finns dock en motstridighet i detta, Plejaderna är 7 stjärnor medans loggan bara har 6 st...
Publicerat April 25, 200818 yr Lite långsökt men stjärnorna i Subarus logotyp sägs förställa Plejaderna, Subaru på japanska är Plejaderna...finns dock en motstridigheti detta, Plejaderna är 7 stjärnor medans loggan bara har 6 st... Den sjunde är bilen själv.
Publicerat Augusti 11, 200817 yr HEJ Vilken Subaru har du köpt? Hur mkt drar den? Är själv mkt sugen på att köpa en men "velar" lite mellan en Forester eller en Ouback.
Publicerat Augusti 13, 200817 yr HEJVilken Subaru har du köpt? Hur mkt drar den? Är själv mkt sugen på att köpa en men "velar" lite mellan en Forester eller en Ouback. Köp en Forester med 2,5 XT motorn, mums!