Publicerat April 25, 200818 yr Jag har haft ett sedan i höstas och är nöjd. Klarar regn utomordentligt bra. Fodret har börjat släppa lite på utsatta ställen på insidan av jackan och tyget och innefodret är lite för prassligt - annars har jag inget att klaga på. Framförallt är det väldigt mycket för pengarna!
Publicerat April 25, 200818 yr Håller det samma kvalite som de andra jaktställen de säljer, så är det helt klart värt pengarna.
Publicerat April 25, 200818 yr Köpte mitt i vinter och har haft det både på harjakt och grytjakt. jag är väldigt nöjd med det, som sagt så håller den mesta fukten borta och är tillräkligt varm i alla fall för den här skit vintenr som vait
Publicerat November 4, 200817 yr har hafft de stället sen före bockjakten. har hafft det i ur o skur utan att ha blitt blöt, ha hafft det p åallt från har jakt till älg jakt och ser bara posetift med deras ställ värt att köpa mycket saker för pengarna!!