Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sökes: Mark till Har SM

Featured Replies

Publicerat

Hej på Er

Tänkte sondera terrängen efter att låna minst 600 ha norr om Sthlm en veckodag i november 2009

för Har-SM för drever.

Under dagen kommer endast en hund starta på marken och 3-4 gubbar bedömmer, en veckodag så minimal

påverkan av övrig jakt.

Har du något förlag eller tom möjlighet att ställa upp med mark så vore jag tacksam!?

På förhand

  • 3 weeks later...
Publicerat

Hudiksvall är det förlångt norrut?

Mvh P

Publicerat
  • Författare
Hudiksvall är det förlångt norrut?

Mvh P

:D , njäe, det är lite för långt upp, men tack i alla fall! <_<

Har idag fått ihop 22000 ha inom en 4-5 mils radie, gått skitbra, logidelen också löst!

Tackar

Publicerat

är på sånna sm man inte har en torrfura kvar på marken? och inbördes har tävlat om "värsta" elden och resulterat i 23 mindre skogsbränder <_<

Publicerat
  • Författare
är på sånna sm man inte har en torrfura kvar på marken? och inbördes har tävlat om "värsta" elden och resulterat i 23 mindre skogsbränder :lol:

Nä fy 17, man får tömma fickorna från vikt så man hinner följa med drevet och se harpaltarna!

Vore kanske ngt för dig :D ....att få marker nära gettot att bedriva rovjakt på :unsure: ....

Publicerat

Tjena,

Du är välkommen till oss, vore skoj. Mycket hare i år, ihuvudsak tysk men skogshare finns också. Har ca 1500 ha en bit ifrån stora vägar - 1 timme NO om Stockholm.

Publicerat
  • Författare
Tjena,

Du är välkommen till oss, vore skoj. Mycket hare i år, ihuvudsak tysk men skogshare finns också. Har ca 1500 ha en bit ifrån stora vägar - 1 timme NO om Stockholm.

Toppen, jag skall ha det i åtanke om nu någon av dom som redan ställt upp med mark hoppar av!

Förläggning och logi kommer vara i Åkersberga och jag vill ha provytorna så när som möjligt, men man vet som sagt aldrig vad som händer!

På förhand

Publicerat

Tjena Gubben.

Jag kan kolla. Har du lobbat med nya arrendatorerna till Stava, Kretsmarken samt inte minst Bogesund?

//Micke

Publicerat
  • Författare
Tjena Gubben.

Jag kan kolla. Har du lobbat med nya arrendatorerna till Stava, Kretsmarken samt inte minst Bogesund?

//Micke

Stava, för litet och där vet jag vart hararna springer och ditåt är inte bra!

Kretsmarken, vägen i vägen!

Bogesund, nja, har den som reserv!

Du som känner området, gräns öster havet, gräns väster Arlanda, gräns söder Brottby, gräns norr Skebo....inom detta område har jag alltså redan

ordnat drygt 20' ha, logi Domarudden!

Publicerat

Men då har ni ju mark så att ni klarar er :D

Skrik till om ni behöver hjälp.....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.