Publicerat April 25, 200818 yr Har vi förargat honom? Har han gått med i en BDSM klubb istället? La han in sig för sitt snusmissbruk?
Publicerat April 25, 200818 yr Ibland är livet sånt att man tidvis måste ägna sig åt annat fullt ut och då finns inte tiden för tex Jaktsidan. Skälen till detta får väl han själv redogöra för om han känner för det då han kommer åter, för åter kommer han helt klart. Tills dess så har jag hoppat upp som Global. Mvh!
Publicerat April 25, 200818 yr Författare Se där, Se där Jag misstänker att han lagt in sig för sitt snusmissbruk ja När väntas han återkomma då?
Publicerat April 25, 200818 yr När snusabstinensen lagt sig givetvis Skämt osido så finns ingen tidsplan direkt så vi får se. Mvh!
Publicerat April 25, 200818 yr Känner igen detta själv då jag inte varit särskilt aktiv på sidan de senaste månaderna. Ibland lessnar man av olika anledningar och det är rätt skönt faktiskt att varva ned emellanåt, det tycker iaf jag.
Publicerat April 25, 200818 yr precis.. har själv fått en dotter, vilken jag hellre lägger tid på, än är här å slaskar när jag får tid över..( dock är detta ett mkt trevligt forum) mvh johan