Publicerat April 25, 200818 yr Fick hem min nya båge härom dagen En High country IronMace. http://www.highcountryarchery.com/bow_ironmace.htm Ja e SUPER nöjd, ett jäkla drag i den.
Publicerat April 25, 200818 yr Författare Tjusigt!Tänk om jag hade en båge också....min fru har ju en... Lugn kråkskräck, den kommer snart, jag har polerat strängen åt dig. Du kommer att bli supernöjd.
Publicerat April 25, 200818 yr Härligt härligt! Är så jäkla taggad nu att få testa den, frun muttrar lite över att hon inte har siktet och pilarna hemma, för hon kan ju inte testskjuta sin heller....det är ju en liten tröst för mej i alla fall..
Publicerat April 25, 200818 yr Författare Härligt härligt! Är så jäkla taggad nu att få testa den, frun muttrar lite över att hon inte har siktet och pilarna hemma, för hon kan ju inte testskjuta sin heller....det är ju en liten tröst för mej i alla fall.. Du har ett PM.
Publicerat April 26, 200818 yr Författare Tycker den ser konstig ut är det tre strängar eller.I no noting Nope det finns bara en sträng. Dom 2 innersta "strängarna" är kablar. Dom är till för att hela iden med compound bågar skall fungera. Dom ser till att hjulen rör sig lika gentemot varandra.
Publicerat April 26, 200818 yr Författare Den ser vass ut PelleGrattis till nya bågen! Den e vass. Nu har jag fått ett annat problem. Jag skjuter igenom min butt. Och så kan man missa ruskigt fort, knappt man ser att man missar
Publicerat April 26, 200818 yr Tycker den ser konstig ut är det tre strängar eller.I no noting Om du tycker att pelles nya båge ser konstig ut, kolla då på hans gamla som jag köpt av honom...
Publicerat April 26, 200818 yr Aha det är någon form av utväxling. dom inre "strängarna" gör så att det blir lika böjning på båda va dom nu heter
Publicerat April 27, 200818 yr Om du tycker att pelles nya båge ser konstig ut, kolla då på hans gamla som jag köpt av honom... Men Crowfear då! Har du gått o köpt en bladerunner!? Jag som har en gammal Oneida Eagle från början av 90 talet som du kunde fått köpa Skämt å sido så grattis till nya bågen
Publicerat April 27, 200818 yr Tackar tackar!! Jodu, man slog till direkt på en sån, första coumponden och allt...