Publicerat April 26, 200818 yr Hej! Heter Johan och är född -74. Bor ihop med min sambo och våra tre barn samt en skvatt galen Engelsk Springer Spaniel ca 3,5mil norr om Kalmar. Har jagat aktivt sedan 1993 och jagar med förkärlek rådjur med min spaniel, annars är vak och smygjakt de jaktformer som bedrivs mest. Kommer att köra igång med vak på gris framöver. Älgjakten är ingen högprio men försöker ta mig till sambons mark i Nordanås på höstarna, annars blir det några dagar på egna marken i småland. Jagar mestadels ensam på mina 110ha skog & åkermark. Har hängt ett tag på ett annat forum men tycker att det är dags att vidga vyerna lite så man inte blir alltför insnöad & konservativ Mvh Johan
Publicerat April 26, 200818 yr Författare Hej och välkommen - trevligt att vyerna vidgades åt vårt håll Tack så mycket!
Publicerat April 26, 200818 yr Välkommen på sej!.. e övertygad du kommer å trivas hos oss!... Mvh Mamre!..
Publicerat April 27, 200818 yr Författare Tvekar inte en sekund på att jag kommer trivas här Hel atmosfären och stämningen är mycket annorlunda och trevligare än vad man är van vid. Tack för det varma välkomnandet! //Johan