Publicerat April 27, 200818 yr Hej har en jämthane på 5 år som helt plötsligt har börjat äta sten,varför?Pigg o glad ,verkar helt normal i övrigt.Någon som vet vad det kan bero på?
Publicerat April 27, 200818 yr Kan vara ont i halsen, ren tristess = en ovana han lagt sig till med, eller att han är stressad av någon anledning. Är jättesvårt att säga vad det kan bero på. Jag rekommenderar att kolla upp halsen på honom till att börja med. Det är i alla fall vad jag skulle ha gjort.
Publicerat April 27, 200818 yr Hade samma med min finsk stövare förra året,få se om han fortsätter när snön har tinat bort. Vissa dagar så var det mest sten i skitarna....
Publicerat April 30, 200818 yr Författare hej,nu harjag varit till vetrinär,halsinfektion och en pencilin kur blev domen,hoppas att infektionen försvinner nu bara
Publicerat April 30, 200818 yr Antingen så tycker de att det är skönt för halsen p.g.a halsinfektion eller så har de väldigt tråkigt och äta sten är det roligaste som finns.