Publicerat Augusti 8, 200520 yr Dags för Härrydas jaktstig. Texten nedan är allt som står på deras hemsida men det verkar som det är ok med klass II om man inte skjuter KM. 14 aug Jaktstig Kula. Anmälan 9.00 – 13.00. De som skall skjuta för klubbmästerskap skall skjuta med klass I vapen. Länk http://www.harrydajvf.se
Publicerat Augusti 9, 200520 yr Har någon av ärade forister bevistat Härrydas kuljaktstig tidigare? Vad för typer av mål rör det sig om? Liknande Varberg? Mest stående skjytte eller är där stationer med liggande skytte? Långa håll? /Jörgen
Publicerat Augusti 9, 200520 yr Senast jag sköt var det ganska jaktmässigt. Korta håll och ståskytte, jag har för mig att det fanns ett löpande mål också.Det är dock några år sedan så de kan ju ha ändrat.
Publicerat Augusti 14, 200520 yr Då var Team cchynter tillbaka i värmen efter en regnig dag på Skjutbanan i Härryda. Efter 6 mål med maxpoäng 120 poäng fick vi ihop följande resultat; Fredric Jillhag Dahlén 118 poäng Fredrik Warenius 107 poäng Christer Hansson 106 poäng Owe Ericson okänt Placeringarna var inte klara när vi åkte ifrån banan. Här är lite bilder; Fredric Jillhag Dahlén gör sig klar för första stationen. Fredric visar hur nära en femma sista skottet var. Owe Ericson visar hur nära en femma alla skotten var :-) Fredrik Warenius efter älgbanan.