Publicerat Maj 3, 200817 yr Ja vem fan är igentligen Suna!! Daniel heter jag igentligen och har väll varit här på Jacktsnack ett tag. Jag är ny inflyttad till Enköping då vår Överste moderator Mats gav mej ett jobb erbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Hur Mats o jag kom i kontakt med varandra beror på att jag sålde en valp till honnom för ungefär ett år sen. Min jaktliga bana satte väll igång när jag va 6-7 år när morfar släpa ut mej i skogen för o gå älg drev, sen den dagen va jag fast. Just nu så är jag väll mest intresserad av hundjakt i alla former o slag men jakten med ställande hund på gris,älg och grävling är väll det som jag tycker är roligast. Jag har just nu 3 jakthundar och en brukshund i mitt lilla hundstall en gråhund som jag jagar älg,gris och grävling en wachtel som jagar allt som springer sen har jag en wachtel/grå som ska jagas in denna jaktsäsong det finns också en Belgisk vallhund som min sambo tränar ipo med den hunden använder jag bara till e-sök och som avlivare på en del grävlingar. Nu har jag inte tid med det här längre för nu ska jag ut o sätta upp en hundgård