Publicerat Maj 15, 200817 yr Vad jag har hört så snöar det ner igenom i Erat län och det var ganska kraftigt visst!
Publicerat Maj 15, 200817 yr Vad jag har hört så snöar det ner igenom i Erat län och det var ganska kraftigt visst! Om härnösand fortfarande tillhör länet så e de en ren lögn. Kallt o sol men inte nå flingor (än)!
Publicerat Maj 15, 200817 yr Om härnösand fortfarande tillhör länet så e de en ren lögn. Kallt o sol men inte nå flingor (än)! Jag fick ett sms ifrån 6 mm rem och han bor runt Njurunda el. om han är hos fjällan i Jämtland det vet jag inte, men det var rejält snöfall skrev han.
Publicerat Maj 15, 200817 yr Jag var nyss hemkommen från Sundsvall, me blåhimmel, då jag skrev förra inlägget så han lär ju varit i Jämtland om han inte ljuger?
Publicerat Maj 20, 200817 yr En till Härnösandsbo här E de du som har mark uppe vid vattenverket på ett grovt ungefär? Ska gå kant i kant med kommunens!
Publicerat Maj 20, 200817 yr Även jag och jyckarna finns i västernorrland. en så där 20 mil norr om Sundsvall, en bit inåt landet mitt i skogen
Publicerat Maj 21, 200817 yr E de du som har mark uppe vid vattenverket på ett grovt ungefär?Ska gå kant i kant med kommunens! Njä... vi håller mestadels till på KA5´s mark. MVH Anna
Publicerat Maj 21, 200817 yr Ok, men de finns en kvinnlig jägare i stan med, va nu hundrasen hette, och mark där
Publicerat Maj 22, 200817 yr Född och uppvuxen ca:7-8mil väster om s-vall.. Nu en vilsen stackars västernorrlänning i det hemska hemska jämtland
Publicerat Maj 22, 200817 yr Född och uppvuxen ca:7-8mil väster om s-vall.. Nu en vilsen stackars västernorrlänning i det hemska hemska jämtland Haha och en besviken Tinråsupporter! HEJA HVVVVVVVVVVVVVVV!