Publicerat Maj 16, 200817 yr Jag åker dit fick bara plats på söndagens prov, jag och sjulis med var sin hund en back Karhu och varsin flaska.... Nån mer som ska dit ?
Publicerat Maj 16, 200817 yr Jag åker dit fick bara plats på söndagens prov, jag och sjulis med var sin hund en back Karhu och varsin flaska....Nån mer som ska dit ? Vart är detta någonstans? Mvh grävUppland........
Publicerat Maj 19, 200817 yr Författare Ja åter hemma och Tysken Doris tog sitt A-prov och är därmed finsk grytchampion också.... Kellie, sjulis parsontik nådde inte högre än ett D så det var lite snopet då hon funkar så bra i naturgryt. Vad man säga om det finska provet är att det i mångt och mycket är ett skärpetest....rakt fram med högsta växeln då får du det högsta poängen. Karhuu....javisst......nattklubb Uleåborg ....javisst ....tretimmars sömn....javisst ....men kul hade vi....
Publicerat Maj 19, 200817 yr Ja åter hemma och Tysken Doris tog sitt A-prov och är därmed finsk grytchampion också.... Kellie, sjulis parsontik nådde inte högre än ett D så det var lite snopet då hon funkar så bra i naturgryt. Vad man säga om det finska provet är att det i mångt och mycket är ett skärpetest....rakt fram med högsta växeln då får du det högsta poängen. Karhuu....javisst......nattklubb Uleåborg ....javisst ....tretimmars sömn....javisst ....men kul hade vi.... Grattis till din duktiga hund, Tror du dansade samma snödans som du gjorde i Delsbo för i Orsa var det 2 dec med snö i helgen... rävper
Publicerat Maj 19, 200817 yr Författare Snödans...javisst på nattklubben var det ett av rummen som var iordningställda just för dans på bord.....så skyll på mig du bara....
Publicerat Maj 21, 200817 yr Karhuu....javisst......nattklubb Uleåborg ....javisst ....tretimmars sömn....javisst ....men kul hade vi.... Å vi andra slet med hägnbygget!