Publicerat Augusti 9, 200521 yr Hejsan alla Jag har ett par revolvrar på bild som jag skulle vilja ha info om. Men hur får jag in dem i frågan?? Morgan
Publicerat Augusti 9, 200521 yr Lägg upp bilden på en hemsida alt detta forumets bildsida, sen skriver du [ img ] http://hela sökvägen till filen avsluta sen med[ /img ] fast ta bort mellanslagen ja gjort
Publicerat Augusti 22, 200521 yr Jag föredrar om du laddar upp bilden hit till forumet, när du skriver ett inlägg så under textrutan kan du klicka på "Ytterligare tillval" där kan du ladda upp din bild(er) och dom får vara max 200kb stora. Varför föredrar jag nu detta... Jo av två anledningar, vissa länkar till bilder som är väldigt stora 1-3mb och det är rent hopplöst för modemanvändarna att försöka läsa denna typer av trådar då det tar 15-20 min att få sen en enda bild. Andra anledningen är att ofta så försvinner dessa bilder med tiden(dom länkade alltså) och då missar man värdet av tråden, samt att det blir ett felmeddelande på forumet.. Alltså Länka inte bilder till forumet utan ladda upp dom istället så består dom och dessutom utan problem......
Publicerat Februari 3, 200620 yr Är det namnet på vovven ??? Lite ovanligt misstänker jag : Har du provat att ropa in den utanför kyrkan en söndag ;D