Publicerat Maj 20, 200817 yr valparna föddes 4/5 2 hannar 2 tikar. så nu är dom nya jakt maskinerna på gång.
Publicerat Maj 20, 200817 yr Man blir ju sjuk av alla valpbilder som pluppar upp här! Kul! Grattis till barnbarnen!
Publicerat Maj 20, 200817 yr Författare tackar och bockar!! ingen som behöver en? har en hane kvar pga avbokning.
Publicerat Maj 21, 200817 yr Grattis! Vad heter föräldrarna? Minns jag läste det någonstans men glömt vart
Publicerat Maj 21, 200817 yr Uppdatera gärna med nya foton varje dag så får Vi se hur dom utveckals fortlöpande och så att man får sitta vid burken och dräggla lite över de små söta odjuren.
Publicerat Maj 21, 200817 yr Författare Grattis!Vad heter föräldrarna? Minns jag läste det någonstans men glömt vart latanjarkas piika tapperdalen nikko
Publicerat Maj 21, 200817 yr Ja, just. Hanen var väl en halvbror till tiken min om jag inte missminner mig.
Publicerat Maj 22, 200817 yr latanjarkas piikatapperdalen nikko Just så var det bara mitt teflon minne som svek Helt klart en intressant parning!
Publicerat Maj 24, 200817 yr Författare Just så var det bara mitt teflon minne som svek Helt klart en intressant parning! tapperdalens nikko och latanjarkas tikar har det blivit bra avkommor i från.
Publicerat Juli 2, 200817 yr Författare nu försvinner dom en efter en från lahnajärvi i norr till färila i söder. blir lite lugn och ro hemma.