Publicerat Maj 22, 200818 yr Är det någon som har erfarenhet av Hoyt's Moduler? kammarna är Cam 11/2. Det känns som jag vill sträcka ut armen mer och mer när jag skjuter nu. Bågen går bara till 27, att sätta dit en längre loop är inte heller aktuellt. Måste man byta till andra kammar samtidigt som man byter moduler, eller räcker det att bara byta modulerna? //Kenna
Publicerat Maj 26, 200818 yr Är det någon som har erfarenhet av Hoyt's Moduler? kammarna är Cam 11/2.Det känns som jag vill sträcka ut armen mer och mer när jag skjuter nu. Bågen går bara till 27, att sätta dit en längre loop är inte heller aktuellt. Måste man byta till andra kammar samtidigt som man byter moduler, eller räcker det att bara byta modulerna? //Kenna Ta kontakt med Anders på SCANDINAVIAN BOWHUNTING dom är generalagent för Hoyt.
Publicerat Maj 29, 200818 yr Ta kontakt med Anders på SCANDINAVIAN BOWHUNTING dom är generalagent för Hoyt. Pratade med Anders igår. -klart du kan byta moduler, men då måste du även byta kammar, fästen och kablar Inte aktuellt med andra ord. Lutar åt en sprillans ny.