Publicerat Maj 29, 200817 yr Jag råkade få dit två likadana bilder men lyckas inte radera en av de,.. HUR gör jag? Mvh PW
Publicerat Maj 29, 200817 yr Tja! Jag vet inte om sidan ser annorlunda ut för mej som moderator men jag kan ta bort en av de två om du vill, finns en funktion under bilderna till vänster på sidan där man kan röja lite.. Har du den möjligheten eller ska jag fixa det åt dej? Mvh!
Publicerat Maj 29, 200817 yr Författare Tja!Jag vet inte om sidan ser annorlunda ut för mej som moderator men jag kan ta bort en av de två om du vill, finns en funktion under bilderna till vänster på sidan där man kan röja lite.. Har du den möjligheten eller ska jag fixa det åt dej? Mvh! Tack! Du får så gärna fixa det där för jag är en total datanolla;) Bort med en av de två på labbarna i "Hundarna" och sen så ska den med en Golden som har en hare i munnen bort,.. för den ska till jaktforumet ist;) *Bockar och bugar*
Publicerat Maj 29, 200817 yr Författare Kanonkul med nytt galleri osv förresten! Hela sidan är ju ny för mig,.. var ett tag sen jag var här;)