Publicerat Juni 2, 200817 yr nu har jag skaffat mig en brodyrmaskin nån kunnig här inom detta ämne? finns mkt som kan krångla har ja märkt. först så funkar inte maskinen ihop med vista. mjaha, kopplar in den på gamla burken, sen blir det nåt annat knas med maskinen, så undertråden är som ett kråkbo. ja ja, skam den som ger sig.
Publicerat Juni 2, 200817 yr Låter häftigt det där. Du kan alltså ta en bild vartsom helst och brodera den på tyg?? Jag skickar mitt vapenfodral och en bild!!! (När du får ordning på den så klart)
Publicerat Juni 2, 200817 yr Författare mjo planerna är att ja ska kunna brodera på det mesta. men maskinen och framför allt programmen kostar. men det kommer bli en himla massa tillbehör inköpta så småningom tänkt starta en liten hobbyfirma när ja fått ordning på allt. i augusti börjar ja plugga (ja kom in! ) så då behöver ja nåt vid sidan om. nu hänger ja på en massa amerikanska sidor och hämtar gratismönster, som jag sedan får konvertera till husqvara format.
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare imorgon får ja ta maskinen till butiken igen och se ledsen ut och inte hetsa upp mig trots att ja e fly förbannad. har ju samlat in runt 900 broderier å maskinen funkar inte. gissa om ja e sur nu. vill ju göra en massa märken
Publicerat Juni 13, 200817 yr imorgon får ja ta maskinen till butiken igen och se ledsen ut och inte hetsa upp mig trots att ja e fly förbannad. har ju samlat in runt 900 broderier å maskinen funkar inte. gissa om ja e sur nu. vill ju göra en massa märken Ja det är surt när det inte funkar men snart ska du se att alsterna sprutar ur maskinen Mvh.