Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norske jaktfilmer?

Featured Replies

Publicerat

Heisann,

Noen som var på Tullgarn som kjøpte jaktfilmene til Kristoffer Clausen?

Hørte han hadde vært på messe der borte og testa om svenskene var like fornøyde med filmene hans som vi jegerene er i Norge.

Har sett et par Dianas stiger og Tham filmer, og de er veldig annorlunda enn de filmene vi er vant med fra Clausen.

Publicerat

Har set några fågel filmer med han när han jagar tjäder och orre och ripa

Grymt bra filmer

Oxå set några klipp på youtube med älg jakt ser bra ut dom med

Publicerat

Själv anser jag att filmerna han gör blir sämre och sämre!

I skogfuglens rike är helt klart den bästa, skogsfugeljakt över stående ble mer som en film med b-scenerna från skogfuglens rike ihopklippta, tiurjakt var inte ens bra, trots att de jaga med en Breton!!!

Men de e ju bara MIN absolut PERSONLIGA uppfattning!!!

MEN helt klart e "Skofuglens Rike" den absolut bästa fågeljaktsfilm jag sett o att jämföra med Dianas stigar går ju int alls.

Publicerat
Själv anser jag att filmerna han gör blir sämre och sämre!

I skogfuglens rike är helt klart den bästa, skogsfugeljakt över stående ble mer som en film med b-scenerna från skogfuglens rike ihopklippta, tiurjakt var inte ens bra, trots att de jaga med en Breton!!!

Men de e ju bara MIN absolut PERSONLIGA uppfattning!!!

MEN helt klart e "Skofuglens Rike" den absolut bästa fågeljaktsfilm jag sett o att jämföra med Dianas stigar går ju int alls.

Jeg synes ikke Tiurjakt var så dårlig, men klart at I Skogsfuglens Rike er noen hakk bedre.

Synes ellers at filmen Småviltjakt er bra, særlig når de skyter gjess, det er jo bare helt vilt!!

Og fikk akkurat tak i den nye filmen Afrikafeber på lokale våpenbutikken, og syns det var en bra film i forhold til mye annet jeg har sett om Afrikajakt. Kanskje man bør vurdere en jaktresa til utlandet snart..Om man får råd noen gang selvsagt,hehe..

Publicerat
Jeg synes ikke Tiurjakt var så dårlig, men klart at I Skogsfuglens Rike er noen hakk bedre.

Synes ellers at filmen Småviltjakt er bra, særlig når de skyter gjess, det er jo bare helt vilt!!

Og fikk akkurat tak i den nye filmen Afrikafeber på lokale våpenbutikken, og syns det var en bra film i forhold til mye annet jeg har sett om Afrikajakt. Kanskje man bør vurdere en jaktresa til utlandet snart..Om man får råd noen gang selvsagt,hehe..

Kanske utryckte mig ngt dåligt!

Filmen i sig är inte dålig!

Mina Förväntningarna på filmen var dock högre än resultatet, om vi säger så!

Småviltsjakt skulle jag också vilja se!

// Jimmy

Publicerat
Småviltsjakt skulle jag också vilja se!

// Jimmy

Her er en link til småviltfilmen. Hvordan er det mulig å skyte så mange gjess?? Er dette en jaktform som også brukes i Sverige? Jeg bor ikke så langt fra grensen, og vet de har mye kanadagås noen steder i Sverige? Finns det noe område hvor det selges jaktkort, der man kan oppleve slike gåsejakter?

http://www.jaktogdvd.no/no/jaktfilmer/smaa...ltjakt-dvd.html

Publicerat
Her er en link til småviltfilmen. Hvordan er det mulig å skyte så mange gjess?? Er dette en jaktform som også brukes i Sverige? Jeg bor ikke så langt fra grensen, og vet de har mye kanadagås noen steder i Sverige? Finns det noe område hvor det selges jaktkort, der man kan oppleve slike gåsejakter?

http://www.jaktogdvd.no/no/jaktfilmer/smaa...ltjakt-dvd.html

Vi jagar gäss så i sverige, ligg-gömslen har jag inte provat ännu då jag är lite skeptisk till dem när det gäller fåglarnas beteende vid skott. Tycker de kastar för mycket när gömslet öppnas, ligger man gömd själv istället så fattar de inte var faran är och kan komma både två och tre varv innan de sticker. Jag jagar i geografiska mitten av sverige (södra norrland) och bästa jaktmorgonen förra säsongen resulterade i 30 gäss på två bössor.

Två gäss tillkom efter fotograferingen.

post-1554-1212509435_thumb.jpg

post-1554-1212509442_thumb.jpg

post-1554-1212509451_thumb.jpg