Publicerat Juni 3, 200818 yr Jag heter egentligen Calle och efter att i drygt 10 år gått och suktat på en jägarexamen fick jag 2007 äntligen arslet ur vagnen och anmälde mig. Inga problem. Grämer mig dock oerhört över att jag missat 32 år av underbara upplevelser i skogen. Har hittills bara fått äran att vara med på 6 jakter (Rådjur och älg) men alla måste vi ju börja någonstans. Till vardags jobbar jag sedan fem år med marknadsföring av tekniska betallösningar. Jag bor nu tillsammans med min sambo och dotter i Täby. Ägnar en stor del av fritiden att lära mig mer om jakt och skog/mark. Övrig tid ägnas åt segling, fiske och en hel del matlagning. Vin och whisky är även av intresse, helst praktik. Är det någon som någon gång skulle behöva hjälp vid jakt så är det bara att höra av sig. Jag kommer direkt och ställer upp på det mesta. Detta skall dock inte misstolkas av individer med tvivelaktiga avsikter, vi pratar jakt och ingenting annat. För övrigt kan jag bara tillägga att forumet är klockrent. Väl avvägt med jakt och andra ämnen. Trevlig attityd från samtliga och en allmänt skön känsla infinner sig på forumet. Hej så länge!
Publicerat Juni 3, 200818 yr Ja brukar säga att även om man snart är halvvägs i livet enligt statistiken är man ännu inte halvvägs i sitt jägarliv, känns som en tröst iaf Välkommen!
Publicerat Juni 3, 200818 yr Bättre sen en aldrig brukar de juh heta!.. ... JÄTTE välkommen till forumet hoppas du kommer trivas!.. MVh Mamre!.
Publicerat Juni 3, 200818 yr Se där ja, ytterligare en hemlig som klivit ur garderoben Välkommen! Mvh!
Publicerat November 3, 200817 yr Tjenare Rodent, Hade tänkt att välkomna dig till jaktlaget vid första gemensamma jakten, men eftersom jag jagar mina 50 inlägg för att komma åt jaktdagböckerna så får det först bli i elektronisk form och sedan i egen hög person ute i skogen Well, hoppas att vi ses till skogs, snart. Aron
Publicerat November 3, 200817 yr Författare Tjenare Rodent,Hade tänkt att välkomna dig till jaktlaget vid första gemensamma jakten, men eftersom jag jagar mina 50 inlägg för att komma åt jaktdagböckerna så får det först bli i elektronisk form och sedan i egen hög person ute i skogen Well, hoppas att vi ses till skogs, snart. Aron Man tackar man tackar! Bara 25 inlägg kvar nu då... Trägen vinner! Det skall bli kul att träffa lite fler folk från jaktlaget, hade skittrevligt sist! /Calle
Publicerat November 3, 200817 yr Välkommen, borde ha välkomnat dig tidigare, har bara missat din tråd, sorry