Publicerat Juni 6, 200817 yr Gabriel Heter jag & är 36 år & kommer från Uppsala. Jag har jaktmark utanför stan. Är aktiv jagare sedan många år & på senare tid även Bågjägare. Är även aktiv skytt med enhandsvapen & främst då PPC. Favoritjakten e nog rådjurspyrch men även grisjakt Nästa lite större jaktresa går till wisconsin i oktober i 3 v för lite bågjakt på vitsvanshjort & året därpå till ontario för bågjakt på svartbjörn. Vapengarderoben består av följande: Antonio Zoli 30-06 med en ziess 3-12 x56 Antonio Zoli 12/70-6,5x55 Beretta urika Sako 222 & en vmac-3 dämpare. Husqvarna hanbössa (fått från farfar ) Ruger mini-14 med en scar-kolv & en vmac-3 dämpare. Glock 17 9mm Uniqe des u-96 .22 S&W 686 38/357 2,5" S&W 686 38/357 4" Desert eagle .44 Bowtech Guardian båge. Känner zolli & Ka_swe som åxå hänger på detta forum
Publicerat Juni 6, 200817 yr Hej & välkommen! Gedigen vapengarderob.. Och bågjägare tillika, du kommer nog att trivas här. Mvh Janne
Publicerat Juni 6, 200817 yr välkommen Gabriel , vi får väl förklara för Schaman att vi skiljer på jakt och sportskyttevapen i garderoben,//Christer
Publicerat Juni 6, 200817 yr Författare hej, vi får ha 10 enhandsvapen & 10 sportskyttegevär + jaktvapengarderob på 6 vapen
Publicerat Juni 6, 200817 yr hej, vi får ha 10 enhandsvapen & 10 sportskyttegevär + jaktvapengarderob på 6 vapen oj oj oj...tror man går me i en pistolskytteklubb å börjar me sportskytte...äh lika å gå me i hemvärnet åxå.. Välkommen! /Johan
Publicerat Juni 6, 200817 yr Hej Gabriel och välkommen till forumet .. hoppas du kommer att trivas här hoss oss vart utanför uppsala jagar du?? jag jagar också utanför stan
Publicerat Juni 6, 200817 yr uppsala är nära o bra.. kanske kikar över nån gång Vad krävs för prov etc?? för att jaga i sverige?
Publicerat Juni 10, 200817 yr Välkommen på dej!... trevligt du kom hit! hoppas du kommer att trivas!..... du hadde massa trevliga pangare!.. en å annan bra "gryt" puffra oxå!.. å så e du bågjägare på kuppen!.. en klok person med andra ord!.. Mvh Mamre
Publicerat Juni 11, 200817 yr Författare Tackar för det varma välkomnandet igen Ja jag har lite i min vapen garderob & revolvrarna skulle om man fick fungera utmärkt som grytrevolver några undrade över hur min mini-14 såg ut med scar kolven så jag får väl visa en bild, OBS i detta utförandet har jag den bara på bana & inte för jakt OBS Men den är trevlig på skjutbanan Ljuddämparen va inte monterad på denna bild tyvärr