Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktbutiker i New York

Featured Replies

Publicerat

En polare sticker över till USA och jag tänkte låta honom köpa med sig sikte hem. Är det någon här som kan New York?

Vad finns det för bra jaktbutiker? Någon att rekomendera?

Publicerat

Först och främst jag kan inte New York, har varit där 12 timmar varav huvuddelen på Manhattan och där fanns inga. ;)

Doc´k har lite mere erfarenhet av västra USA, Kalifornien mer bestämt med LA och San Fransisco som metropler. Min uppfattning är att om man vill hitta de stora och roliga handlarna är på landet man skall, dock har många sport malls en jaktavdelning.

Letade som en galning när jag var över själv sist i Washington, hittade nada centralt. Hittade därimot en hyfsad i just en sportaffär i en större shopingmall på + 10ha :rolleyes: Fortfarande imponerad över bulkhanteringen av ammo, shop till you drop, everybody!

:)

post-1031-1212942110_thumb.jpg

Publicerat
Först och främst jag kan inte New York, har varit där 12 timmar varav huvuddelen på Manhattan och där fanns inga. ;)

Doc´k har lite mere erfarenhet av västra USA, Kalifornien mer bestämt med LA och San Fransisco som metropler. Min uppfattning är att om man vill hitta de stora och roliga handlarna är på landet man skall, dock har många sport malls en jaktavdelning.

Letade som en galning när jag var över själv sist i Washington, hittade nada centralt. Hittade därimot en hyfsad i just en sportaffär i en större shopingmall på + 10ha :rolleyes: Fortfarande imponerad över bulkhanteringen av ammo, shop till you drop, everybody!

B)

Hehe! Snacka om välsoterat av det man ser på fotot! :o

Rodent Posted Today, 15:28

En polare sticker över till USA och jag tänkte låta honom köpa med sig sikte hem. Är det någon här som kan New York?

Vad finns det för bra jaktbutiker? Någon att rekomendera?

Titta i slutet på affärstråden så hittar Du ett gäng affärer i USA men vilka som ligger i N Y vet jag inte.

:D

http://hem.bredband.net/petsyr/affarer.htm

Publicerat
Hehe! Snacka om välsoterat av det man ser på fotot! ;)

http://hem.bredband.net/petsyr/affarer.htm

Nä faktiskt inte, bara Winchester, Remington, Leupold och massa annat jänkartjafs med tvivelaktig kvalité :o:rolleyes:

Publicerat
Nä faktiskt inte, bara Winchester, Remington, Leupold och massa annat jänkartjafs med tvivelaktig kvalité B):(

Ok! Man ser ju bara det som syns på fotot! :D

Publicerat

Varför inte göra som gubben Moore, han öppnade ju ett bankkonto i texas å fick en valfri bössa i handen direkt på banken som "lockvara"!

Texas for the WIN! ;)