Publicerat Juni 8, 200817 yr En polare sticker över till USA och jag tänkte låta honom köpa med sig sikte hem. Är det någon här som kan New York? Vad finns det för bra jaktbutiker? Någon att rekomendera?
Publicerat Juni 8, 200817 yr Först och främst jag kan inte New York, har varit där 12 timmar varav huvuddelen på Manhattan och där fanns inga. Doc´k har lite mere erfarenhet av västra USA, Kalifornien mer bestämt med LA och San Fransisco som metropler. Min uppfattning är att om man vill hitta de stora och roliga handlarna är på landet man skall, dock har många sport malls en jaktavdelning. Letade som en galning när jag var över själv sist i Washington, hittade nada centralt. Hittade därimot en hyfsad i just en sportaffär i en större shopingmall på + 10ha Fortfarande imponerad över bulkhanteringen av ammo, shop till you drop, everybody!
Publicerat Juni 8, 200817 yr Först och främst jag kan inte New York, har varit där 12 timmar varav huvuddelen på Manhattan och där fanns inga. Doc´k har lite mere erfarenhet av västra USA, Kalifornien mer bestämt med LA och San Fransisco som metropler. Min uppfattning är att om man vill hitta de stora och roliga handlarna är på landet man skall, dock har många sport malls en jaktavdelning. Letade som en galning när jag var över själv sist i Washington, hittade nada centralt. Hittade därimot en hyfsad i just en sportaffär i en större shopingmall på + 10ha Fortfarande imponerad över bulkhanteringen av ammo, shop till you drop, everybody! Hehe! Snacka om välsoterat av det man ser på fotot! Rodent Posted Today, 15:28 En polare sticker över till USA och jag tänkte låta honom köpa med sig sikte hem. Är det någon här som kan New York? Vad finns det för bra jaktbutiker? Någon att rekomendera? Titta i slutet på affärstråden så hittar Du ett gäng affärer i USA men vilka som ligger i N Y vet jag inte. http://hem.bredband.net/petsyr/affarer.htm
Publicerat Juni 8, 200817 yr Hehe! Snacka om välsoterat av det man ser på fotot! http://hem.bredband.net/petsyr/affarer.htm Nä faktiskt inte, bara Winchester, Remington, Leupold och massa annat jänkartjafs med tvivelaktig kvalité
Publicerat Juni 9, 200817 yr Nä faktiskt inte, bara Winchester, Remington, Leupold och massa annat jänkartjafs med tvivelaktig kvalité Ok! Man ser ju bara det som syns på fotot!
Publicerat Juni 9, 200817 yr Varför inte göra som gubben Moore, han öppnade ju ett bankkonto i texas å fick en valfri bössa i handen direkt på banken som "lockvara"! Texas for the WIN!