Publicerat Augusti 11, 200520 yr Jo vem är Hebbe då?? 24år och bor i centrala sthlm men är helt felplacerad, skogen och landet är var jag hör hemma.. Jobbar på medicin akuten på ett stort sjukhus i sthlm samt pluggar, blir narkos/ambulanssjuksyrra när ja e klar. Jakten bedriver jag på drygt 1300hK i östgötaskogarna nedanför Finspång och består mest och helst av jakt efter dovvilt. Jagar uteslutande med kulvapen samt med min kombi när det kan tänkas vara bra med hagel. Hagelskytte bedriver jag inget så den bössan samlar damm och har gjort så senaste åren. Är Noslerfanatiker ;D Kul med ett nytt forum att läsa på och det verkar vara en hel hög Robsoftare här oxå. 3006 & 9,3x62 användare, då givetvis med Nosler i magasinen
Publicerat Augusti 11, 200520 yr Välkommen, flytta hit å jaga med mig så ja alltid har en personlig medic till hands ;D Ja håller med kaffet!
Publicerat Augusti 11, 200520 yr Författare Verkar va ett kul forum, inte sååå mkt skrivet än va det verkar men det har ju helt klart potentialen!!! Hur länge har det funnits??
Publicerat Augusti 25, 200520 yr Hej och välkommen! Passar på att tacka för senaste rön från Herbert & Mecke´s Testing Center. Riktigt underhållande och nyttigt.
Publicerat Augusti 26, 200520 yr Författare Hej och välkommen!Passar på att tacka för senaste rön från Herbert & Mecke´s Testing Center. Riktigt underhållande och nyttigt. Tack!! Kul med alla positiva röster, det blev mkt mer seriösare med de som först var tänkte som lite pangpang i tidningar ;D Men vi lovar att det kommer mera tester av olika kulor i de kalibrar vi har hemma iskåpen. 3006, 308, 7,57,8x64,9,3x62...