Publicerat Juni 8, 200818 yr Stämmer det att jag skulle kunna köpa en 6,5 x 55 utan att ha högviltsexamen bara jag anv mig av 9grams kulan? Vad gäller & hur går jag tillväga för att få tillstånd om att ha den osv? Mvh!
Publicerat Juni 8, 200818 yr Hej, Tror inte det, då skulle man ju kunna få licens på villken caliber som hellst i stort sett och sen ladda ner den till kl 2 utan att ha högvillts examen. Jag ser att vi bor i samma by, Villken gata bor du på?
Publicerat Juni 9, 200818 yr Författare Hej, Tror inte det, då skulle man ju kunna få licens på villken caliber som hellst i stort sett och sen ladda ner den till kl 2 utan att ha högvillts examen.Jag ser att vi bor i samma by, Villken gata bor du på? Jag bor på Lillåkern!
Publicerat Juni 10, 200818 yr Författare Följer inte Ämnet i denna tråd just nu, men va faen... Jag brukar vara ganska mycke på promenad med vovven runt ryggskatan. Men jag har just klippt pungen på han så vi har bara vart inom kortare avstånd sista 2 veckorna!