Publicerat Juni 11, 200817 yr Ja alltså om man bortser från allt snusk så är den rätt så brutal och häftig egentligen.. Fast kanske inget tjejen skulle gilla.
Publicerat Juni 11, 200817 yr Ja alltså om man bortser från allt snusk så är den rätt så brutal och häftig egentligen.. Fast kanske inget tjejen skulle gilla. Vilken kvinna kan motstå ett sånt här mästerverk ovanför spiselkransen?
Publicerat Juni 11, 200817 yr Har inte frun begärt skilsmässa innan så kommer hon att göra det om jag vill sätta upp den i hallen!!!
Publicerat Juni 11, 200817 yr HA HA !!Passar kanonfint i babyrummet ovanför spjälsängen !! LÄTT! eller på närmsta vägg innanför ytterdörren som överraskning när tjejen kommer hem från jobb.. fan vad lycklig hon skulle bli..
Publicerat Juni 11, 200817 yr HA HA !!Passar kanonfint i babyrummet ovanför spjälsängen !! Snacka om skador för livet hahaha
Publicerat Juni 11, 200817 yr förutom en räv som var det fulaste montaget sett så är det en klar tvåa på det fulaste jag sett.
Publicerat Juni 11, 200817 yr Frän, men som sagt tror man skulle skrämma bort både frun & många av sina vänner!
Publicerat Juni 11, 200817 yr Riktigt snyggt.Men jag tror inte att Maria skulle uppskatta det! Blir en perfekt födelsedagspresent. Efter du har serverat henne frukost på sängen så ger du henne paketet Risken finns ju givetvis att du även måste torka upp frukosten från sängen?
Publicerat Juni 11, 200817 yr Blir en perfekt födelsedagspresent.Efter du har serverat henne frukost på sängen så ger du henne paketet Risken finns ju givetvis att du även måste torka upp frukosten från sängen? Han får nog springa resten för livet, och snart så säger det plupp iIjahman´s hus.