Publicerat Juni 12, 200817 yr Här är en filsnutt som får en att börja fundera på vart vi är på väg !!! http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1542908
Publicerat Juni 12, 200817 yr jag gissar på att kråkorna strax före hade tagit ungarna av dendär haren.
Publicerat Juni 12, 200817 yr Här är en filsnutt som får en att börja fundera på vart vi är på väg !!! http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1542908 Det var en ilsk liten rackare ,, måste nog diskutera med harjägarna hemma om vi inte ska skjuta av stammen lite, det måste ju nästan räknas som predator jakt , o viltvård
Publicerat Juni 12, 200817 yr Fan det där lät kul! Sitter på jobbet så jag kan inte kolla på något som helst i rörlig bild typ.. Ninjahare = Nya Hipshot? Nja i vissa sammanhang kanske men annars.. vem är det som ska ha stryk? Mvh!
Publicerat Juni 12, 200817 yr Fan det där lät kul! Sitter på jobbet så jag kan inte kolla på något som helst i rörlig bild typ..Ninjahare = Nya Hipshot? Nja i vissa sammanhang kanske men annars.. vem är det som ska ha stryk? Mvh! De är en hare som spöar skiten ur en kråka, faen vet om den inte har ihjäl kråkan.
Publicerat Juni 12, 200817 yr Vem fn har sagt att harjakt är stilla och trevligt?!? Det är ju ta mig fn rena självmordet att t ex ge sig ner till skåenland och trampa hare! Vill till att man är vaken och hinner skjuta först!
Publicerat Juni 12, 200817 yr Hmm man får nog passa sig när man ger sig ut på morgonen nu, brukar ha en Hare som studsar runt på området
Publicerat Juni 13, 200817 yr Hemma nu.. Var det ingen som sagt åt haren att kråkorna är på väg att bli rödlistade? Ger mej fan på att det är hararnas fel Mvh!
Publicerat Juni 17, 200817 yr Dags att skaffa en bra försäkring på harhunden.... .... snart får ni som jagar hare ha skyddsväst på hundarna!.. .. Mvh
Publicerat Juni 17, 200817 yr En riktig tuffing! Men som sagt. Den har nog fåt sina ungar överfallna innan denna manöver.
Publicerat Juni 18, 200817 yr De är en hare som spöar skiten ur en kråka, faen vet om den inte har ihjäl kråkan. Som några sagt innan, den harhonan försvarar sina ungar! Hoppas att hon lyckades.