Publicerat Juni 13, 200817 yr jag vill bara tipsa er som laddar till hornet att pröva hogdol lil gun. har själv använt N110 men hogdon har ta mig tusan förbättrat precisionen avsevärt. om ni bor nära sundsvall kan ni komma förbi och låna en skvätt och pröva.
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Hur mycket stoppar du i? Mina träffbilder klättrar 8-10cm på fyraskottsserier. -- Johan
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Författare Hur mycket stoppar du i?Mina träffbilder klättrar 8-10cm på fyraskottsserier. -- Johan körde mina stegar mellan 10-12 gr på 45gr kulor.
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Jag letar någon som har RWS kulor för hornet, både fmj och blyspets. Hittar ingen som har båda, några tips? Lil'gun, var köper man det? / Johan
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Författare Jag letar någon som har RWS kulor för hornet, både fmj och blyspets. Hittar ingen som har båda, några tips? Lil'gun, var köper man det?/ Johan lill gun köper man på staffans tror dom har båda rws kulorna också vapex hade båda rws sist jag pratade med dom til.l lite bättre pris 1,30st. dom har mycket mer än vad som står på hemsidan.
Publicerat Oktober 12, 200817 yr Fritid & vildmarksliv i Piteå har RWS hel- och halvmantel och lil´gun. -- Johan