Publicerat Juni 14, 200817 yr Är man tvungen att måla sig när man jagar med båge osv? Kan tänka mig att luvorna blir ivägen ganska mycket ?
Publicerat Juni 14, 200817 yr Det finns Thighta strumpor som man kan använda om man inte vill kladda med färg. har själv en "halvmask" som täcker från näsan och nedåt, o den funkar att skjuta med. Tror Pelle köpte en strumpa för ett tag sedan, så han kan säkert ge dig ett tips eller två?
Publicerat Juni 14, 200817 yr Författare vi får helt enkelt vänta tills han hittar tråden o se va han säger.
Publicerat Juni 14, 200817 yr vi får helt enkelt vänta tills han hittar tråden o se va han säger. Äntligen, transvestit tema !! Närå skämt å sido, det är helt upp till vad man tycker känns bäst, jag använder båda, masken kommer på när man sminkat sig 7 dar i sträck blir huden irriterad (för mig i alla fall) Nackdel med huva/strumpa/mask är att det kan störa en särkillt då hörseln, det prasslar nog i buskarna som det är. och jag jagar MYCKET med hörsel mer än syn faktiskt. Hur man en gör är det viktigt att man döljer nylle och vita händer, dessa syns på mycket långt håll och är en direkt signal till Rådjur tex , har man gjort åvan nämda så kan man röra sig lite friare, dock behövs inge special joks om man inte vill, går bra att svärta nian med kol eller dyl, va särkillt noga med ögonen (locken) då man blinkar mycket. Sen är det alltid problem när man ska in på macken på vägen hem,, men sminkat nylle,, skrämde vettet ur damen på Shell i Godby !
Publicerat Juni 14, 200817 yr ja har köpt näthuva å näthanskar i camo (swedteam)... tror de duger gott!.. MVh....
Publicerat Juni 14, 200817 yr Äntligen, transvestit tema !! Närå skämt å sido, det är helt upp till vad man tycker känns bäst, jag använder båda, masken kommer på när man sminkat sig 7 dar i sträck blir huden irriterad (för mig i alla fall) Nackdel med huva/strumpa/mask är att det kan störa en särkillt då hörseln, det prasslar nog i buskarna som det är. och jag jagar MYCKET med hörsel mer än syn faktiskt. Hur man en gör är det viktigt att man döljer nylle och vita händer, dessa syns på mycket långt håll och är en direkt signal till Rådjur tex , har man gjort åvan nämda så kan man röra sig lite friare, dock behövs inge special joks om man inte vill, går bra att svärta nian med kol eller dyl, va särkillt noga med ögonen (locken) då man blinkar mycket. Sen är det alltid problem när man ska in på macken på vägen hem,, men sminkat nylle,, skrämde vettet ur damen på Shell i Godby ! Kan rekomendera våtservetter. Den lite starkare sorten. Den tar till och med bort kronans feta smink.