Publicerat Augusti 13, 200817 yr http://www.trapper.fi/ Ojj, verkar som en riktit okej tidning... Kanske man borde stöda tidningen o börja prenumenera när man e finlandssvensk o allt...
Publicerat Augusti 13, 200817 yr jag tänkte oxå göra det,kul å kunna läsa om huliganerna från öst oxå
Publicerat Augusti 14, 200817 yr jag tänkte oxå göra det,kul å kunna läsa om huliganerna från öst oxå Det kan vara lärdomsrikt och kul att läsa , men mera lär man sig genom att uppleva huliganerna live
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Första nummret kom i går ! Och för mig blir det självklart och prenumerera på den....för i den kan jag ju iaf läsa.
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Första nummret kom i går ! Och för mig blir det självklart och prenumerera på den....för i den kan jag ju iaf läsa. Samma här, kalrt man understöder en "lokal" tidining.
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Skickat in "prenumerationsanmälan". Ska bli intressant att se vad man skriver om i Finland. / Johan
Publicerat Augusti 22, 200817 yr hector,stämmer bra det jag har inte fått min tidning för jag strula lite,men hoppas få dom andra 3 tidningarna istället, tänkte bidra med typsikt svenskt i bildväg för det tyckte tidningen skulle vara kul,en grävling är det mest svenska jag vet!
Publicerat Oktober 16, 200817 yr Hur verkar tidningen, värt att prenumerera?Första numret var bra så nu väntar man med spänning på nästa nr.
Publicerat Oktober 16, 200817 yr Hörde att dom som i Finland har JCO:s Jägaren tidningen och e' så att säga svenskspråkiga, skulle ha fått första numern gratis som introduktion? Har själv den finskspråkiga men frun har den svenska, men hon har inte fått Trappertidningen?
Publicerat Oktober 17, 200817 yr Hörde att dom som i Finland har JCO:s Jägaren tidningen och e' så att säga svenskspråkiga, skulle ha fått första numern gratis som introduktion? Har själv den finskspråkiga men frun har den svenska, men hon har inte fått Trappertidningen?Jag fick iaf det först numret gratis.
Publicerat Oktober 17, 200817 yr Jag fick också första numret gratis.. likaså farsan.. tror nog att det var så att svenskspråkiga jägare skulle få första numret gratis.
Publicerat Oktober 17, 200817 yr det vara bara svensk språkiga jägare som fick tidningen och jag tror dom tog addresserna från år 2007. jag fick inte numret för jag tog jägtkörtät 2008. men jag fick endå en kopia av krono järn
Publicerat Oktober 17, 200817 yr alla svenska språkiga som löst erat jaktkort fick tidningen,18 000 ex tror jag det var.. rätt kul och läsa faktiskt,väntar med spänning på nästa nummer
Publicerat Oktober 18, 200817 yr Hörde att dom som i Finland har JCO:s Jägaren tidningen och e' så att säga svenskspråkiga, skulle ha fått första numern gratis som introduktion? Har själv den finskspråkiga men frun har den svenska, men hon har inte fått Trappertidningen?
Publicerat Oktober 19, 200817 yr det är bara att meila in sin adress till någon på trapper så sänder dom ett ex av första numret gratis så långt tidningarna räcker
Publicerat November 18, 200817 yr Idag kom nr. 2 av Trapper, och där hade dom ett riktigt bra inslag om lojakt med finnstövare.. verkar vara en riktigt bra tidning dethär.
Publicerat November 18, 200817 yr gillade inte tidningen så struntade att beställa. vad mer finns det i den ?alltså i 2an
Publicerat November 18, 200817 yr Det finns om Älgjakt, grytjakt,gåsjakt och så har dom provat olika .308 kulor och annat smått och gott.
Publicerat November 18, 200817 yr Det finns om Älgjakt, grytjakt,gåsjakt och så har dom provat olika .308 kulor och annat smått och gott. hade dom inte stora patron tested for 308 också i förra tidningen ?
Publicerat November 18, 200817 yr okej. synd att dom inte säljer i butikerna dom. lite som att köpa grisen i säcken då man måste premunenereraraa för att få tidningen specielt med en ny tidningen