Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny Svensk-Finsk jaktidning

Featured Replies

• 1 month later...
Publicerat

Ojj, verkar som en riktit okej tidning... :rolleyes:

Kanske man borde stöda tidningen o börja prenumenera när man e finlandssvensk o allt... :D

Publicerat

jag tänkte oxå göra det,kul å kunna läsa om huliganerna från öst oxå :rolleyes:

Publicerat
jag tänkte oxå göra det,kul å kunna läsa om huliganerna från öst oxå :D

Det kan vara lärdomsrikt och kul att läsa :D , men mera lär man sig genom att uppleva huliganerna live :D

Publicerat

Första nummret kom i går ! :D Och för mig blir det självklart och prenumerera på den....för i den kan jag ju iaf läsa. :D

Publicerat
Första nummret kom i går ! :D Och för mig blir det självklart och prenumerera på den....för i den kan jag ju iaf läsa. :D

Samma här, kalrt man understöder en "lokal" tidining.

Publicerat

Skickat in "prenumerationsanmälan". Ska bli intressant att se vad man skriver om i Finland.

/ Johan

• 2 weeks later...
Publicerat

hector,stämmer bra det :o

jag har inte fått min tidning för jag strula lite,men hoppas få dom andra 3 tidningarna istället, tänkte bidra med typsikt svenskt i bildväg för det tyckte tidningen skulle vara kul,en grävling är det mest svenska jag vet! :)

• 1 month later...
Publicerat

Hur verkar tidningen, värt att prenumerera?

Publicerat
Hur verkar tidningen, värt att prenumerera?
Första numret var bra så nu väntar man med spänning på nästa nr. :angry:
Publicerat

Hörde att dom som i Finland har JCO:s Jägaren tidningen och e' så att säga svenskspråkiga, skulle ha fått första numern gratis som introduktion? Har själv den finskspråkiga men frun har den svenska, men hon har inte fått Trappertidningen?

Publicerat
Hörde att dom som i Finland har JCO:s Jägaren tidningen och e' så att säga svenskspråkiga, skulle ha fått första numern gratis som introduktion? Har själv den finskspråkiga men frun har den svenska, men hon har inte fått Trappertidningen?
Jag fick iaf det först numret gratis. :P
Publicerat

Jag fick också första numret gratis.. likaså farsan.. tror nog att det var så att svenskspråkiga jägare skulle få första numret gratis.

Publicerat

det vara bara svensk språkiga jägare som fick tidningen och jag tror dom tog addresserna från år 2007. jag fick inte numret för jag tog jägtkörtät 2008.

men jag fick endå en kopia av krono järn :huh:

Publicerat

alla svenska språkiga som löst erat jaktkort fick tidningen,18 000 ex tror jag det var.. rätt kul och läsa faktiskt,väntar med spänning på nästa nummer

Publicerat
Publicerat

det är bara att meila in sin adress till någon på trapper så sänder dom ett ex av första numret gratis så långt tidningarna räcker

• 2 weeks later...
Publicerat
:D
  • 3 weeks later...
Publicerat

Idag kom nr. 2 av Trapper, och där hade dom ett riktigt bra inslag om lojakt med finnstövare.. verkar vara en riktigt bra tidning dethär. :lol:

Publicerat

gillade inte tidningen så struntade att beställa. vad mer finns det i den ?alltså i 2an

Publicerat

Det finns om Älgjakt, grytjakt,gåsjakt och så har dom provat olika .308 kulor och annat smått och gott.

Publicerat
Det finns om Älgjakt, grytjakt,gåsjakt och så har dom provat olika .308 kulor och annat smått och gott.

hade dom inte stora patron tested for 308 också i förra tidningen ?

Publicerat

Rubriken heter".308 homogena jaktkulors jämförelse"

Publicerat

okej. synd att dom inte säljer i butikerna dom.

lite som att köpa grisen i säcken då man måste premunenereraraa för att få tidningen specielt med en ny tidningen :P