Publicerat Juni 15, 200817 yr Hej, Fick Rifleshooter häromdagen där man testar Kimbers nya taktiska bössor. Jag har ingen aning om just hur nya de är, så ta inte livet av mig om detta är old news Verkar helt klart intressanta om man vill ha ett PSG som funkar direkt ur kartong. De två dyrare har båda McMillan A5-stockar (den ena med och den andra utan justerbart kindstöd). 84M Light Police Tactical (223 Rem / 308 Win) 8400 Tactical (308 Win) 8400 Advanced Tactical (308 Win / 300 Win Mag) Läs mer här: http://www.kimberamerica.com/rifles/tactical/
Publicerat Juni 16, 200817 yr Du är inte ensam exabit. Dessa bössor har även hos mig, skapat ett visst ha begär. Har läst artikeln, och dom verkar kunna prestera en hel del, direkt från kartongen.
Publicerat Juni 16, 200817 yr Onekligen läckra och intressanta bössor. Advanced Tactical kunde gärna få en plats i mitt skåp.
Publicerat Juni 16, 200817 yr Finns mer nya godsaker... Slår ett slag för nedan: http://www.mcmfamily.com/mcmillan-rifles-custom.php En Prodigy är just nu i planerna.. Men sen hur det blir är en annan sak.. Och en hel del trevliga kolvar också..Hm.. nu blev det jobbigt!
Publicerat Juni 16, 200817 yr Jag är på G att påbörja bygge av en långhållsbössa i kaliber 338 laupa Synd att kimbern inte fans i den kalibern
Publicerat Juni 16, 200817 yr 8400 Tactical (308 Win) skulle sitta fint men med en lite mer rakare kolv Mvh.
Publicerat Juni 16, 200817 yr 8400 Tactical (308 Win) skulle sitta fint men med en lite mer rakare kolv Rakare? Hur menar du nu?
Publicerat Juni 16, 200817 yr Rakare? Hur menar du nu? Bak kolven att den är lite mer rak ut formad Mvh.
Publicerat Juni 16, 200817 yr Bak kolven att den är lite mer rak ut formad Nåja, jag fattar ändå inte Det enda jag kan tänka mig att du menar är att du ha väck "kroken".
Publicerat Juni 16, 200817 yr Nåja, jag fattar ändå inte Det enda jag kan tänka mig att du menar är att du ha väck "kroken". Du har rätt där saimon det var kroken jag men bara en kosmetisk grej men jag tycker det är snyggare men kroken känar ju sitt syfte Mvh.
Publicerat Juni 16, 200817 yr nya kimber verkar blivit sågade av håkan spuhr i Jaktmarker & Fiskevatten och inte lite heller.
Publicerat Juni 16, 200817 yr nya kimber verkar blivit sågade av håkan spuhr i Jaktmarker & Fiskevatten och inte lite heller.