Publicerat Juni 15, 200818 yr nu är de framme,,, http://www.jagareforbundet.se/webbkamera/default.asp
Publicerat Juni 15, 200818 yr Författare HMMM Av någon anledning så tror jag att kameran går kanske en timme sent,, här är det snart så mörkt att det inte går att skjuta men på kameran så ser det ut som solen fortfarande lyser??? Kanske har midnattsol där.
Publicerat Juni 15, 200818 yr Håller med dej, det är mycket ljusare där än här! Ändå så ser allt ok ut, kameran går och bilderna uppdaters hela tiden.. skumt! Mvh!
Publicerat Juni 15, 200818 yr Författare Ha vad fint att jag gav dig lite att göra nu inatt,, vore fint om du löste et lilla huvudbryet åt mig. Själv ska jag gå o kojja nu, känns som att sängen har väntat på mig en stund. Frun tröttnade o släckte, Ska kolla in här i morgon bitti o se om du har löst problemet, Ha det så kul i natt.
Publicerat Juni 15, 200818 yr Belysning, fullmåne och goda förhållanden typ.. kan inte sen någon annan förklaring. Finns ingen lagring av bilderna.. Mvh!