Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nu är Professionalkolven fit for fight

Featured Replies

Publicerat

Nu äntligen har jag fått hem kolven efter ett underbart kolvkamsjobb av Jocke Smålänning AB.

Ställbar i höjd + att kolvkamsbiten är inklädd i neupren. Neuprenet för ergonomin samt att den håller nästan exakt samma färgnyans som greppytorna på kolven.... med andra ord SNYGGT !

För att få tillräcklig kindkontaktsyta valdes att gjuta igen en del av det utrymme som normalt huserar kickstoppern. Detta för att kunna såga ut en lite större bit än vad som är möjligt annars.

Denna kolv med Harris stöd skall få jobba hårt den stundande rävsesången !!!!! :P:P

post-1471-1213638203_thumb.jpg

post-1471-1213638220_thumb.jpg

Publicerat

Riktigt stiligt!

Har funderingar på något liknande till min LTR. En näsvis fråga, vad fick herrn slanta upp?

Publicerat
Nu äntligen har jag fått hem kolven efter ett underbart kolvkamsjobb av Jocke Smålänning AB.

Ställbar i höjd + att kolvkamsbiten är inklädd i neupren. Neuprenet för ergonomin samt att den håller nästan exakt samma färgnyans som greppytorna på kolven.... med andra ord SNYGGT !

För att få tillräcklig kindkontaktsyta valdes att gjuta igen en del av det utrymme som normalt huserar kickstoppern. Detta för att kunna såga ut en lite större bit än vad som är möjligt annars.

Denna kolv med Harris stöd skall få jobba hårt den stundande rävsesången !!!!! :P:P

Klockrent frei gott att du är nöjd med bössan hoppas att du frälser en del räv med den :o

Mvh.

Publicerat

Wunderbar, skit snyggt bygge, blir så sugen på ett eget sniperbygge på .222:an tror att jag nog ska börja med att byta pipa först då..

Publicerat
  • Författare
Riktigt stiligt!

Har funderingar på något liknande till min LTR. En näsvis fråga, vad fick herrn slanta upp?

Herr`n fick slanta upp 2200:- vilket jag tycker är helt ok !!

Publicerat
  • Författare
Klockrent frei gott att du är nöjd med bössan hoppas att du frälser en del räv med den :P

Mvh.

He he he...här skall det frälsas ett helt kompani med rävar !!! :P

Publicerat
He he he...här skall det frälsas ett helt kompani med rävar !!! :P

:P:o:)

Mvh.

Publicerat
  • Författare
Wunderbar, skit snyggt bygge, blir så sugen på ett eget sniperbygge på .222:an tror att jag nog ska börja med att byta pipa först då..

Bara att kasta dig in i projektet !!! :P:P .

Publicerat
Bara att kasta dig in i projektet !!! :):D .

Det blir nog så,,, börjar nog med ett par "stödben".

Efter det blir det nog en bättre kikare, typ 4-16-56 om jag kan ha den utan kindstödshöjjare. :D

Publicerat
  • Författare
Det blir nog så,,, börjar nog med ett par "stödben".

Efter det blir det nog en bättre kikare, typ 4-16-56 om jag kan ha den utan kindstödshöjjare. :D

Ja det är nog kanske svårt :) !!?? Alla studsare brukar ha en kolvkam passande öppna riktmedel vilket strular till det lite vid montering av kikare...

Publicerat

Riktigt snyggt! :)

• 5 months later...
Publicerat

fan min drömbössa där, i vänster och allt! gott att se :rolleyes:

Publicerat

Läckert ^_^