Publicerat Juli 2, 200818 yr Som rubriken lyder så har jag ovanstående modell av mobil. Är det någon av Er som har provat om det går att installera Kartex program i en Nokia telefon el. i samma modell som min?
Publicerat Juli 2, 200818 yr Författare du måste ha ngn form av windows i mobilen för att det ska fungera Ok! Tack för svaret!
Publicerat Juli 2, 200818 yr Författare Är det bara att köpa en windowsversion för mobiltelefon på en affär el. är det nedladdning som gäller?
Publicerat Juli 2, 200818 yr Är det bara att köpa en windowsversion för mobiltelefon på en affär el. är det nedladdning som gäller? lsjonsson, din Nokia 6110 rullar på Symbian operativet och använder Navteq kartor, alla navigatormjukvaror som stödjer symbian series 60 3rd edition fungerar i din telefon. kartex stöds dessvärre bara av windows mobile operativet - iaf vad jag känner till /Vesslan
Publicerat Juli 3, 200818 yr Författare lsjonsson, din Nokia 6110 rullar på Symbian operativet och använder Navteq kartor, alla navigatormjukvaror som stödjer symbian series 60 3rd edition fungerar i din telefon. kartex stöds dessvärre bara av windows mobile operativet - iaf vad jag känner till /Vesslan Ok! Tack för svaret! Windows live finns ju i nokian.