Publicerat Juli 3, 200818 yr Författare YO FLEX Ta det försiktigt när du tränar, ASG har väll hänt att man gjort några blunders kommer i håg när jag var på ett gym o körde knäböj hadde 140kg på stången vid 6 repetitionen när jag vände i nedersta läget så slog jag av en sån jävla brak skit så det dånade o alla runt om kring började o as garva o där satt jag på huk med 140kg o skaratta jag med sen när dom skrattat färdig hjälpte dom mig upp Mvh.
Publicerat Juli 3, 200818 yr ASG har väll hänt att man gjort några blunders kommer i håg när jag var på ett gym o körde knäböj hadde 140kg på stången vid 6 repetitionen när jag vände i nedersta läget så slog jag av en sån jävla brak skit så det dånade o alla runt om kring började o as garva o där satt jag på huk med 140kg o skaratta jag med sen när dom skrattat färdig hjälpte dom mig upp Mvh. Ha Ha ja gisses, det har jag aldrig sett eller varit med om som tur är. Det värsta jag gjort är att tappa 55 eller 65 kg i huvudet när jag tävlade i ryck, vad 15 bast o ledaren undrade hur det gick om det blödde o så, nej nej det gick bra sa jag , skit orolig att jag inte skulle få fävla mera, ,,, inte på toa o tvätta bort lite blod o ut igen, klarade vikten den gången..
Publicerat Juli 3, 200818 yr Författare Ha Ha ja gisses, det har jag aldrig sett eller varit med om som tur är.Det värsta jag gjort är att tappa 55 eller 65 kg i huvudet när jag tävlade i ryck, vad 15 bast o ledaren undrade hur det gick om det blödde o så, nej nej det gick bra sa jag , skit orolig att jag inte skulle få fävla mera, ,,, inte på toa o tvätta bort lite blod o ut igen, klarade vikten den gången.. ASG gött att det gick bra så här i efter han går det ju bra o skratta åt fadäserna En annan gång så körde jag benpress på 400kg o tog i för kung o fosterland o skett ner mig fullständigt fick gå anka till toa o fixa till det lite Mvh.
Publicerat Juli 3, 200818 yr ASG gött att det gick bra så här i efter han går det ju bra o skratta åt fadäserna En annan gång så körde jag benpress på 400kg o tog i för kung o fosterland o skett ner mig fullständigt fick gå anka till toa o fixa till det lite Mvh. Ett tecken på att man tar i iaf
Publicerat Juli 3, 200818 yr ASG gött att det gick bra så här i efter han går det ju bra o skratta åt fadäserna En annan gång så körde jag benpress på 400kg o tog i för kung o fosterland o skett ner mig fullständigt fick gå anka till toa o fixa till det lite Mvh. hoppas du var själv då!!
Publicerat Juli 3, 200818 yr Författare hoppas du var själv då!! Tränings polarn var ju med så det var lugnt sen smög jag i väg så fint Mvh.