Publicerat Augusti 13, 200520 yr Hej skulle behöva köpa ett skjutstöd inför bockjakten. Har en Sako Finnbear och en Sako 75 Hunter som jag skullle villja montera stödet på. Är det Harris Benstöd som är det bästa? Har sett att det finns lite olika längder på benen, vilken längd är att föredra? /Marcus
Publicerat Augusti 13, 200520 yr Harris stöd är suveräna, jag föredrar dom korta men bytte tyvärr bort dom för några år sedan mot ett par längre, funderar dock på att komplettera med de korta. Är det någurnunda plant och lite vegitation är det svårt att ligga och skjuta med de långa. Sitter du gärna och skjuter är dock de långa att föredra.
Publicerat Augusti 13, 200520 yr Harris utan tvekan, har ett par S-25 som är mig trogen. Går iaf för mig att dra ut ljudlöst och fjädrarna är inga problem vilka många dock verkar tycka, vet int vad dom gör faktiskt : Köp dom, du blir inte besviken.
Publicerat Augusti 14, 200520 yr Författare Vart kan jag köpa ett Harris skjutstöd så här i elfte timman (innan onsdag)? Vem kan ha Harris Bipod på lager? /Marcus
Publicerat Augusti 14, 200520 yr Går iaf för mig att dra ut ljudlöst och fjädrarna är inga problem vilka många dock verkar tycka, vet int vad dom gör faktiskt :Misstänker att de släpper benen och låter dem fjädra ut okontrollerat, och då blir det ju ett litet "FOOOOIING"!
Publicerat Augusti 14, 200520 yr Hej Defendor har Harris S25C på lager. Dvs den höga varianten som är användbar på jakt, det går även att sitta med den. med tiltfunktion. Ring 040-926770 i dagtid så har du det till onsdag.
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Om man inte har obegränsat med stålar kan man ju, tills man har det, göra som denna snubbe gjort.... http://hem.passagen.se/benny10/bipod.html
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Marcus. Sök på blocket där finns två stycken till salu. Använd Harris som sökord.
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Författare Marcus.Sök på blocket där finns två stycken till salu. Använd Harris som sökord. Jag har redan sökt på Blocket e-postade men fick inget svar, så jag har idag beställt ett Harris S25c av Håkan! Får det förhoppningsvis i morgon tisdag. /Marcus
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Jag har redan sökt på Blocket e-postade men fick inget svar, så jag har idag beställt ett Harris S25c av Håkan! Får det förhoppningsvis i morgon tisdag.Det gick ut nu i eftermiddags.
Publicerat Augusti 15, 200520 yr Författare Det gick ut nu i eftermiddags. Kanon! Tusen tack för en snabb leverans! Nu får bockarna det tufft att komma undan på Onsdag! /Marcus