Publicerat Juli 6, 200817 yr Regler: 1 bild/ deltagare Bilden ska vara fotad i juli månad 2008 Motivet ska vara en spegelbild av nått slag. Så kom igen o fota spegelbilder Detta kan bli kul
Publicerat Juli 6, 200817 yr Jag antar att med spegelbilder menas även reflextioner? Typ från fönster, vatten... inte enbart speglar?
Publicerat Juli 7, 200817 yr Jag antar att med spegelbilder menas även reflextioner? Typ från fönster, vatten... inte enbart speglar? Ja, allt är tillåtet!
Publicerat Juli 7, 200817 yr Författare Jupp allt är tillåtet. Kan bli hur kul detta, så kom igen nu.
Publicerat Juli 17, 200817 yr undrar lite på när vi ska kunna rösta om junis bilder.... Nä, det är ingen ordning alls. Jag tycker intresset är väldigt svagt för övrigt.
Publicerat Juli 26, 200817 yr Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag väntar för att se i slutet av månaden om någon av bilderna blir bra nog att lägga ut här. Kanske fler som tänker likadant?
Publicerat Juli 30, 200817 yr Augusti är ju premiärens månad , räv grävlingsjakt, bockjakt, mm börjar. tyker ämnet på fototråden borde typ vara nått sånt. tex ämne= premiärens månad, eller jaktåret börjar.
Publicerat Juli 30, 200817 yr Augusti är ju premiärens månad , räv grävlingsjakt, bockjakt, mm börjar. tyker ämnet på fototråden borde typ vara nått sånt. tex ämne= premiärens månad, eller jaktåret börjar. tycker det var en bra idé jimboh
Publicerat Juli 30, 200817 yr ja precis, kanske djurmotiv på "premiärdjurens" arter? valfri art dock?