Publicerat Juli 7, 200817 yr Nu har jag hittat den ultimata modellen av ett treestand! Men, jag vet ändå inte, känns som "jänkare" i ett nötskal. http://www.youtube.com/watch?v=MLFixCs5zXo
Publicerat Juli 7, 200817 yr Nu har jag hittat den ultimata modellen av ett treestand!Men, jag vet ändå inte, känns som "jänkare" i ett nötskal. http://www.youtube.com/watch?v=MLFixCs5zXo Jamen jösses vad man kan krångla till det !! helt över ambitiöst och för allt för mycket oväsen, den där kommer han aldrig sälja ha ha
Publicerat Juli 7, 200817 yr Författare Jamen jösses vad man kan krångla till det !! helt över ambitiöst och för allt för mycket oväsen, den där kommer han aldrig sälja ha ha Man kan juh ge sig f-n på, att när man väl har kommit, då tar batteriet slut.
Publicerat Juli 7, 200817 yr Man kan juh ge sig f-n på, att när man väl har kommit, då tar batteriet slut. Ett vanligt problem både med tree stands samt vibratorer
Publicerat Juli 7, 200817 yr Man kan juh ge sig f-n på, att när man väl har kommit, då tar batteriet slut. Ha ha precis,, " Hej älskling, ta med dig motorsågen, batteriet e slut igen ! "
Publicerat Juli 7, 200817 yr neeeee de där känns som att göra det lite svårare än va de är!..... ett vanligt treestand me stege å plattform "alla" Roger känns som de bästa!... såg att jaguargruppen kommit med ett strax under tusenlappen... som verkar helt oki!.... mvh
Publicerat Juli 7, 200817 yr neeeee de där känns som att göra det lite svårare än va de är!..... ett vanligt treestand me stege å plattform "alla" Roger känns som de bästa!... såg att jaguargruppen kommit med ett strax under tusenlappen... som verkar helt oki!.... mvh Nästa modell jag gör kommer att ha raket motorer för upp färd och fallskärm när man ska ner!! sorry men vilken jävla pellejöns,, kanske bra för handikappade dock
Publicerat Juli 7, 200817 yr Hö...skulle tro att man kom in ca 2 meter med den där grunkan på mina marker, innan man körde stutt i en sten eller fastna i nått jävla hål i marken.. Har dom inga stenar på backen i det där landet??? Det var ju fan slätt som en biljardbord i den skogen...
Publicerat Juli 7, 200817 yr Nästa modell jag gör kommer att ha raket motorer för upp färd och fallskärm när man ska ner!!sorry men vilken jävla pellejöns,, kanske bra för handikappade dock Kom bara ihåg att ta tre-stegs-raketer och dubbla skärmar till vissa av oss svenskar...
Publicerat Juli 7, 200817 yr Författare Ett vanligt problem både med tree stands samt vibratorer Vad är det för fel på ett treo rör med en humla i ?
Publicerat Juli 7, 200817 yr hahaha pelle den va fan dagens! ang maskinen.. han snackade ju bara... faktiskt idiotipryl det där. klumpigt och lät som en Dumper..
Publicerat Juli 7, 200817 yr hahaha pelle den va fan dagens! ang maskinen.. han snackade ju bara... faktiskt idiotipryl det där. klumpigt och lät som en Dumper.. Pelle har underliga saker för sig tror jag !
Publicerat Juli 8, 200817 yr Denna är kul om ni inte sett den snacka om 2 hillbilleys , han bakom kameran är roligast
Publicerat Juli 8, 200817 yr Författare Och på tal om säkerhet under jakt -Va säker på att han är död! Den här är helt underbar! Första gången som jag såg den, så trodde jag att jag skulle pinka ner mig, jisses vad jag skrattade