Publicerat Juli 12, 200817 yr Ja vem kan då den personen vara säg ? Jo en totalt jakttokig jaktidiot som bor i en liten by som heter Båtstad (söder om Höljes). Jagar allt och nästan alltid jagar jag inte så fiskar jag... jobba jo men visst det gjör man väl de me, så lite som möljigt i alla fall. Hundar då undrar ni som alla andra? Nr: 1 hamiltonstövaren pricken, jagar bara hare. Nr:2 Tyskterriern/karelsk björnhund med namnet Lisa, börjat komma igång riktigt bra, jagar allt med huggtänder och även skällt på nån stackars älg me som kan tänkas och så är meningen med! Nr: 3 Tyskterriern Anki kommer troligtvis att va för ung för denna säsong beror lite på hennes utveckling, men kommer användas mest som grythund är meningen. Nr: 4 Engelska settern Tyson bara valp han me, stora förhoppningar på han kan man lugnt säga som även dom andra hundarna men framtiden får utvisa + en stövartik som bor hos en kompis tänkt som rävhund...hmm:) Sen hundar som man haft behöver man inte gå in på kanske men kan säga att det varit några... Ålder, ja nyfyllda 25 år. Knäpp!! bara förnamnet. jaktidiot är jag! mitt namn Joakim och jägarvänner vill ni jaga småvillt kom hit vet ja! 50 kr dygnet för jästjägare. (krav endast en åt gången, hundar tilllåtet) maila för mer info! tack för mig.
Publicerat Juli 13, 200817 yr Författare Tjosan tackar och bockar!! DETTA MÅSTE VARA DET TREVLIGASTE FORUMET. Vi måste se till att det fortsätter i samma anda!!
Publicerat Juli 14, 200817 yr Tjosan tackar och bockar!! DETTA MÅSTE VARA DET TREVLIGASTE FORUMET. Vi måste se till att det fortsätter i samma anda!! Välkommen, givetvis är det "det trevligaste forumet"
Publicerat Juli 14, 200817 yr välkommen på sej!.. är övertygad om du kommer att trivas!.. detta är ett mycket trevligt forum!.. med mycket kunnigt folk... Mvh Mamre!..