Publicerat Juli 13, 200818 yr Tjena !! Är det Blaser org. "LOW-ringar" som gäller för montage av Aimpoint 9000L ?? På MAK-montagen måste man ha medium-ringar för att reglagekroppen skall få plats....gäller samma på orginalmontagen ? Tacksam för svar om ngn vet detta då jag planerar inköp fr. US /Fredric
Publicerat Juli 13, 200818 yr Författare Tjena !!Är det Blaser org. "LOW-ringar" som gäller för montage av Aimpoint 9000L ?? På MAK-montagen måste man ha medium-ringar för att reglagekroppen skall få plats....gäller samma på orginalmontagen ? Tacksam för svar om ngn vet detta då jag planerar inköp fr. US /Fredric Hmmm...har nu fått verifierat att det är "low-ringarna" som gäller för Aimpoint. MAK Low ringar är ngr millimeter lägre vilket gör att det krävs medium för detta. Hörs !
Publicerat Juli 16, 200818 yr Tja, Jag han inte svara dig angående ringar men det löste sig ändå ser jag. Har en följd fråga dock, varför ett 9000L på en R93:a? mvh Dard