Publicerat Juli 14, 200817 yr När jag köpte lite grejor från det stora landet i väster slängde jag med en elektronisk lockgrej (prylgalen som man är). Men jag är osäker på vilka djur som det ska föreställa och när man använder dessa . Följande finns att välja på. Woodpecker Wail Raccon Wail Kitten Distress Gray fox Pup Rodent Squeal Vissa har jag nog listat ut trots min undermåliga engelska! Hoppas på lite tips. mb Ps. synd att man inte kunde lagt till lite ljud.
Publicerat Juli 15, 200817 yr När jag köpte lite grejor från det stora landet i väster slängde jag med en elektronisk lockgrej (prylgalen som man är). Men jag är osäker på vilka djur som det ska föreställa och när man använder dessa . Följande finns att välja på.Woodpecker Wail (Hackspett Raccon Wail (Tvättbjörn Kitten Distress (Katt skrik Gray fox Pup (Grå räv valp Rodent Squeal (Mus pip Vissa har jag nog listat ut trots min undermåliga engelska! Hoppas på lite tips. mb Ps. synd att man inte kunde lagt till lite ljud.
Publicerat Juli 15, 200817 yr Författare Tackar Flex Vissa kanske inte var så användbara som hackspett och tvättbjörn. Undrar just vad jänkarna har hackspetts ljudet till? mb
Publicerat Juli 15, 200817 yr Tackar FlexVissa kanske inte var så användbara som hackspett och tvättbjörn. Undrar just vad jänkarna har hackspetts ljudet till? mb skrämmer bort jaktgrannen!!!