Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kråkjakts tips!

Featured Replies

Publicerat

Fick ett litet ryck här, vi har varit barnfria i två dagar vilket genererat en hel del störningsfri tid vid datorn. Sen har det visat sig att det varit en hel del trafik på vår hemsida där jag har haft en gammal text om kråkjakt liggandes.

Nu fick jag ett ryck och jobbade om texten... den vart LÅÅÅÅNG! Håller på med bilder, kommer att peta in 9 totalat när det är klart men texten ligger iaf ute nu.

Kolla in om ni orkar, ta en kopp kaffe och klicka bara på länken om ni har bra med tid för det rätt mycket text :o

http://web.telia.com/~u17505611/kraktips.htm

Mvh!

Publicerat

Bra skrivet Hippen, lättfattligt och informativt.

Och det tog samma tid att läsa det, som att smutta i sig en 0,5 l Carslberg 2,8... :o

Mvh

Publicerat

Bra artikel Herr Lewander. Tänkte skriva Herr Kråka och nu gjorde jag det iaf. Du har inte missat mkt av info i texten.

OT dricker du vatten herr kråkskräck :o ???

Publicerat

Snyggt! Jag håller med om att när första kaffemuggen är uppdrucken och första kråkskränet kommer, då är man nöjd med livet :o .

Publicerat
Bra artikel Herr Lewander. Tänkte skriva Herr Kråka och nu gjorde jag det iaf. Du har inte missat mkt av info i texten.

OT dricker du vatten herr kråkskräck :o ???

:DB)

Publicerat

Mycket fint skrivet min vän,,, 10 poäng av 10 möjliga :o

Publicerat

Mycket bra skrivet Hippen! Bättre kan det inte bli

Publicerat

hmmmm.....en liten undran bara.....vän av ordning undrar....ni hade några barnfria dagar och du lägger den tiden på att skriva om en text gällande kråkjakt?! :D

Texten är fin fin, inte tu tal om annat, mkt bra skrivet....men lilla madamen då? B) vilken charmör du är :D

Sorry...kunde inte låta bli :)

Publicerat

hmmmm.....en liten undran bara.....vän av ordning undrar....ni hade några barnfria dagar och du lägger den tiden på att skriva om en text gällande kråkjakt?! :D

Texten är fin fin, inte tu tal om annat, mkt bra skrivet....men lilla madamen då? B) vilken charmör du är :D

Sorry...kunde inte låta bli :)

Publicerat

Fått artikeln publicerad...? Testa..

Kikade på filmerna. Kanon. :(

Om man ägnar den störningsfria kvällen åt madamen så blir det lätt fler störningsmoment :(

Mvh

Publicerat

Toppen Rikard! Sprider länken vidare till övriga i jaktlaget! Vem vet... du kanske får komma och hålla ett föredrag på Ekereö med bössan snart ;-)

Publicerat
  • Författare
OT dricker du vatten herr kråkskräck :D ???

Hepp! Den begrep jag inte...

Snyggt! Jag håller med om att när första kaffemuggen är uppdrucken och första kråkskränet kommer, då är man nöjd med livet :) .

Finns en ståpäls situation till, när man plockar ned kråkor från +130 m höjd!

hmmmm.....en liten undran bara.....vän av ordning undrar....ni hade några barnfria dagar och du lägger den tiden på att skriva om en text gällande kråkjakt?! :huh:

Texten är fin fin, inte tu tal om annat, mkt bra skrivet....men lilla madamen då? <_< vilken charmör du är :D

Du vet inte hur snabbt jag skriver B)

Fått artikeln publicerad...? Testa..

Nja för mycket text för det, inget ämne för en artikel... men jag har faktiskt vissa funderingar ;)

Toppen Rikard! Sprider länken vidare till övriga i jaktlaget! Vem vet... du kanske får komma och hålla ett föredrag på Ekereö med bössan snart ;-)

Ekerö är fint, där har jag varit på en riktigt trevlig date B)

Mvh!

Publicerat

Härligt hippen, riktigt bra faktiskt!

på lördag blir det premiär på kråkjakt för mig....ska till det vanliga stället, utanför tippen <_< ...äntligen