Publicerat Juli 15, 200817 yr Jag är en 28-årig tjej bosatt utanför Umeå, egen företagre. Till min fars stora förtjusning blev jag jakt intresserad, han hade helt gett upp hoppet då varken min syster eller bror är ett dugg intresserad. Jag tog jägarexamen 2003 och efter det har det blivit en del jakter. Mitt största intresse är bågjakt, jag har varit och jagat i bla. Sydafrika, Frankrike, Finland o Spanien. I höst bär det av till Åland på rådjursjakt och Finland på rävjakt båda fallen med bågen. Jag ser även framemot att ta fram stutsaren till älg- och hjortjakten i höst. Jag har en liten border terrier hanne som är två år, som vi tränar till eftersök.
Publicerat Juli 15, 200817 yr Välkommen. Du har väl sett vår egna area för bågjakt. Jag tror att bågjägarna är jätteintresserade av dina erfarenheter. Det finns även möjlighet att lägga upp en egen jaktdagbok. Jag tror att du kommer att hitta massor av Umeåbor här på sidan. Orjant
Publicerat Juli 15, 200817 yr En äkta sydafrikansk Caracal på forumet. Kul. Välkommen. dessutom Borderägare
Publicerat Juli 15, 200817 yr Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas här. Om det är som jag tror, så har jag nyss köpt din gamla båge!
Publicerat Juli 15, 200817 yr Hej och välkomen hit .. hopas att du kommer att trivas du får gärna starta en egen jaktdagbok och skriva om dina resor