Publicerat Juli 16, 200817 yr Jag vet inte vad det är för djur Puman tar för det framgick ej av mailet. Jag har skrivit och frågat. Dom har varit ute och vandrat och smygit när dom hade upptäckt djuren på andra sidan floden och vad som var på gång och fotograferat hela händelsen.
Publicerat Juli 16, 200817 yr Liknar ju ett mufflon får , men det är nog en släkting .. Fina bilder tur att vi inte har dessa djur här ännu. Men de kanske kommer, som altt annat i rovdjursväg.
Publicerat Juli 16, 200817 yr Författare Liknar ju ett mufflon får , men det är nog en släkting ..Fina bilder tur att vi inte har dessa djur här ännu. Men de kanske kommer, som altt annat i rovdjursväg. Ja, det kan det säkert vara el. något liknande. Verkligen inte och skulle dom komma hit så kan Vi fånga in dom och häva ner dom till Djursholm, Djurgården m. fl. socitetsställen.
Publicerat Juli 16, 200817 yr Ja, det kan det säkert vara el. något liknande. Verkligen inte och skulle dom komma hit så kan Vi fånga in dom och häva ner dom till Djursholm, Djurgården m. fl. socitetsställen. Jag hjälper gärna till
Publicerat Juli 16, 200817 yr Författare Det är en bergsget av något slag som heter Rocky mountain Bighorn. Länk! http://en.wikipedia.org/wiki/Bighorn_Sheep http://www.bighornsheep.org/ Stiliga troféer!
Publicerat Juli 16, 200817 yr Otroligt fin bildserie. Häftig naturupplevelse. Tror att bytet på svenska kallas tjockhorns får
Publicerat Juli 16, 200817 yr Författare Otroligt fin bildserie. Häftig naturupplevelse. Tror att bytet på svenska kallas tjockhorns får Otroligt fin bildserie ja! Måste ju vara lite speciellt att få med hela attacken också! Ok!! Då har man lärt sig något nytt! Foffe Posted Today, 10:54 Trevliga bilder inte ofta man får se bilder på en Puma. Nej, det är det inte!
Publicerat Juli 20, 200817 yr Puman tar ett tjockhornsfår. Fin bildserie. Och om det vore i Sverige, så hade det varit: Tjockskallen försökte få tag i en puma...
Publicerat Juli 20, 200817 yr Författare Man tycker ju att kompisen borde ha stånga puman i sidan! Det hade nog känts skönt i revbenen och bli stångad av dom hornen.
Publicerat Juli 20, 200817 yr Man tycker ju att kompisen borde ha stånga puman i sidan! Det hade nog känts skönt i revbenen och bli stångad av dom hornen. Dom kanske var osams...
Publicerat Juli 21, 200817 yr Och om det vore i Sverige, så hade det varit: Tjockskallen försökte få tag i en puma... garvar högt nu. ser mig själv jagandes våran katt. hon heter Puma
Publicerat Juli 28, 200817 yr häfftig bild serie!.... .. men vill INTE ha fler "katter" här hemma!... MVh
Publicerat Juli 28, 200817 yr Författare häfftig bild serie!.... .. men vill INTE ha fler "katter" här hemma!... MVh Jepp!Klart gk! Nej, det räcker med dom som finns!
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Liknar ju ett mufflon får , men det är nog en släkting ..Fina bilder tur att vi inte har dessa djur här ännu. Men de kanske kommer, som altt annat i rovdjursväg. Bytes djuret är ett tjockhornfår.