Publicerat Juli 16, 200817 yr Har en Antonio Zoli 20 / 222 som trädskällarbössa. Men det sitter ju ett skit-kikarfäste i aluminium på den som det nu naturligtvis blev "gängpaj" på ringarna när jag skulle montera kikar´n! Nu é frågan.....finns det nå´t vettigt fäste som passar rakt av, eller måste man börja knepa ihop nån specialare? Med tanke på vapnet i sig vill jag inte lägga ut så mycket pengar på något hak eller vridmontage. Helst bara ett permanent fäste i stål. Vet att det finns massor att skenor å ringar att tillgå......men skulle vara glad om nå´n visste vad som passade bara så här på "rak arm"... Tack på förhand / C
Publicerat Juli 16, 200817 yr Har en Antonio Zoli 20 / 222 som trädskällarbössa. Men det sitter ju ett skit-kikarfäste i aluminium på den som det nu naturligtvis blev "gängpaj" på ringarna när jag skulle montera kikar´n! Nu é frågan.....finns det nå´t vettigt fäste som passar rakt av, eller måste man börja knepa ihop nån specialare? Med tanke på vapnet i sig vill jag inte lägga ut så mycket pengar på något hak eller vridmontage. Helst bara ett permanent fäste i stål. Vet att det finns massor att skenor å ringar att tillgå......men skulle vara glad om nå´n visste vad som passade bara så här på "rak arm"... Tack på förhand / C Jag gissar på att Du kontaktar Tommys vapenverkstad, Huskvarna och hör Dig för. http://www.tommysvapenverkstad.se/ Han är otroligt kunnig och jag känner honom även personligen! Lycka till!
Publicerat Juli 18, 200817 yr Författare Jag gissar på att Du kontaktar Tommys vapenverkstad, Huskvarna och hör Dig för.http://www.tommysvapenverkstad.se/ Han är otroligt kunnig och jag känner honom även personligen! Lycka till! Det låter ju kanonbra! Jag har dock försökt nå han i veckan utan resultat.....hoppas jag får tag i honom inom en snar framtid, börjar bli bråttom...
Publicerat Juli 18, 200817 yr Det låter ju kanonbra! Jag har dock försökt nå han i veckan utan resultat.....hoppas jag får tag i honom inom en snar framtid, börjar bli bråttom... Ok! Jag vet inte om han har helt sem.stängt. Jag har inte pratat med honom på ett tag.
Publicerat Juli 25, 200817 yr Författare Ok! Jag vet inte om han har helt sem.stängt. Jag har inte pratat med honom på ett tag. Äntligen fick jag tag i honom!! Fick den hjälp jag behövde, han visste exakt vad jag skulle ha för något!! Så tusen tack för ditt tips om hans firma!! MVH/ C
Publicerat Juli 25, 200817 yr Äntligen fick jag tag i honom!! Fick den hjälp jag behövde, han visste exakt vad jag skulle ha för något!! Så tusen tack för ditt tips om hans firma!! MVH/ C Varsegod broder! Det som han inte vet om Husqvarnabössor är inte värt att veta.