Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem!

Featured Replies

Publicerat

Har en Antonio Zoli 20 / 222 som trädskällarbössa. Men det sitter ju ett skit-kikarfäste i aluminium på den som det nu naturligtvis blev "gängpaj" på ringarna när jag skulle montera kikar´n! Nu é frågan.....finns det nå´t vettigt fäste som passar rakt av, eller måste man börja knepa ihop nån specialare? Med tanke på vapnet i sig vill jag inte lägga ut så mycket pengar på något hak eller vridmontage. Helst bara ett permanent fäste i stål. Vet att det finns massor att skenor å ringar att tillgå......men skulle vara glad om nå´n visste vad som passade bara så här på "rak arm"... Tack på förhand / C

Publicerat
Har en Antonio Zoli 20 / 222 som trädskällarbössa. Men det sitter ju ett skit-kikarfäste i aluminium på den som det nu naturligtvis blev "gängpaj" på ringarna när jag skulle montera kikar´n! Nu é frågan.....finns det nå´t vettigt fäste som passar rakt av, eller måste man börja knepa ihop nån specialare? Med tanke på vapnet i sig vill jag inte lägga ut så mycket pengar på något hak eller vridmontage. Helst bara ett permanent fäste i stål. Vet att det finns massor att skenor å ringar att tillgå......men skulle vara glad om nå´n visste vad som passade bara så här på "rak arm"... Tack på förhand / C

Jag gissar på att Du kontaktar Tommys vapenverkstad, Huskvarna och hör Dig för.

http://www.tommysvapenverkstad.se/

Han är otroligt kunnig och jag känner honom även personligen!

Lycka till!

;)

Publicerat
  • Författare
Jag gissar på att Du kontaktar Tommys vapenverkstad, Huskvarna och hör Dig för.

http://www.tommysvapenverkstad.se/

Han är otroligt kunnig och jag känner honom även personligen!

Lycka till!

;)

Det låter ju kanonbra! Jag har dock försökt nå han i veckan utan resultat.....hoppas jag får tag i honom inom en snar framtid, börjar bli bråttom... :huh:
Publicerat
Det låter ju kanonbra! Jag har dock försökt nå han i veckan utan resultat.....hoppas jag får tag i honom inom en snar framtid, börjar bli bråttom... :huh:

Ok! Jag vet inte om han har helt sem.stängt. Jag har inte pratat med honom på ett tag.

Publicerat
  • Författare
Ok! Jag vet inte om han har helt sem.stängt. Jag har inte pratat med honom på ett tag.

Äntligen fick jag tag i honom!! :) Fick den hjälp jag behövde, han visste exakt vad jag skulle ha för något!! Så tusen tack för ditt tips om hans firma!!

MVH/ C

Publicerat
Äntligen fick jag tag i honom!! :) Fick den hjälp jag behövde, han visste exakt vad jag skulle ha för något!! Så tusen tack för ditt tips om hans firma!!

MVH/ C

Varsegod broder! :lol: Det som han inte vet om Husqvarnabössor är inte värt att veta. :P