Publicerat Juli 18, 200817 yr Hej! Vem är Selma kan man undra, hon är en Wachtel född i oktober 06 med en enorm jaktlust men ett allt för dåligt sök vilket är husses fel. Det ska han försöka reda ut i höst Husse heter Johan född -73 och bor i Sandviken med sambo och ett bonus barn två katter och en kanin. Det ska även flytta in lite höns i ladan vilket är en bra ursäkt till att få jaga lite mer för hemska tanke om räven kommer och tar dom . Om dagarna så är jag en kontorsråtta på det stora företaget i stan. Annars så är jag intresserad av all jakt och framförallt den jakt som jag inte haft förmånen att utöva ännu Är just nu ute efter en ny glugg och plöjer igenom vad som står i forumet om sånna det verkar som om det finns en enorm kunskap här på forumet
Publicerat Juli 24, 200817 yr välkommen välkommen o hoppas nån duktig här på forumet hjälper dig me gluggvalet! mvh C-A
Publicerat Augusti 2, 200817 yr Författare Tack för alla välkommen hit som jag fått Har redan hittat mycket nyttig information om saker som jag intresserar mig för just nu :-) Tack igen // Johan