Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Angenämt problem

Featured Replies

Publicerat

Jag har fått ett angenämt problem ;) Går och väntar på en ompipning av min Remington VSSF II, men nu har jag gjort ett väldigt lyckat förslag här på jobbet så att det kommer att bli onödigt mycket pengar kvar i fickan trots att jag beställt en ny bil B)

Så problemet är att jag börjat fundera lite på att skippa Remington bössan och skaffa ett riktigt custombygge istället, men vet inte riktigt vad som skulle vara lämpligt och som går att få tag på inom rimlig tid (läs innan toppjakten). Jag är vänsterskytt men har alltid använt högerlås och tycker det fungerar utmärkt nästan bättre än vänster då jag ligger och skjuter utan tidspress så är det ett + med att porten kommer på (fel) sida. Tänkte diskutera detta med smeden efter att Bänk EM är över men är tacksam för lite tips härifrån innan.

Publicerat
Jag har fått ett angenämt problem B) Går och väntar på en ompipning av min Remington VSSF II, men nu har jag gjort ett väldigt lyckat förslag här på jobbet så att det kommer att bli onödigt mycket pengar kvar i fickan trots att jag beställt en ny bil :P

Så problemet är att jag börjat fundera lite på att skippa Remington bössan och skaffa ett riktigt custombygge istället, men vet inte riktigt vad som skulle vara lämpligt och som går att få tag på inom rimlig tid (läs innan toppjakten). Jag är vänsterskytt men har alltid använt högerlås och tycker det fungerar utmärkt nästan bättre än vänster då jag ligger och skjuter utan tidspress så är det ett + med att porten kommer på (fel) sida. Tänkte diskutera detta med smeden efter att Bänk EM är över men är tacksam för lite tips härifrån innan.

jag har inga tips (förutom att köpa en str) ;) men jag vill bara gratulera till bonusen, bra jobbat.

Publicerat
  • Författare

Tack! men STRen går bort då några av kraven är rostfritt system och syntet stock samt vikten vill jag hålla runt 5kg.

Publicerat
Tack! men STRen går bort då några av kraven är rostfritt system och syntet stock samt vikten vill jag hålla runt 5kg.

det var inte riktigt allvarligt menat.

med tanke på vilken fin bössa du redan har så tror jag inte en heffaklump till bössa skulle passa dig.

en kombination jag själv har fundreat på till toppjakten är en ruger etta i 6xc rostfri med vit kolv.

ja jag vet att det inte betyder något att den är vit brukar inte maskera bössan själv men jag skulle villja att den stack ut lite.

Publicerat
Jag har fått ett angenämt problem :) Går och väntar på en ompipning av min Remington VSSF II, men nu har jag gjort ett väldigt lyckat förslag här på jobbet så att det kommer att bli onödigt mycket pengar kvar i fickan trots att jag beställt en ny bil :P

grattis till bonusen :P

Publicerat

He he det var ett mycket fint problem du fått alltid kul o köpa leksaker för extra pengar som kommer in :)

Mvh.

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Nu har jag diskuterat detta med smeden och kommit fram till att jag kör på den redan bestämda planen lite trist kanske men jag litar på hans kunskap till 100%.

Så det blir en L.W pipa i kaliber 6br med 8" stigning till min Remington VSSF II inga hokusbokus men det blir nog bra ändå ;)