Publicerat Juli 21, 200817 yr Hej! Jag heter André och är 19 år, jag är född och bofast på Åland, intresset för jakt väcktes då jag för första gången var med och jaga sjöfågel vilket var en mycket givande och spännande jakt med mycket skytte och fina upplevelser. Sedan dess har det bara flutit på och numera jagar jag även rådjur med drivande/stötande hund och från torn. har en vild lien münsterländer på 2 år som är lite rädd för att apportera i vatten men det börjar släppa nu, annars är han skicklig på att stöta rådjur. Har också precis börjat med bågjakt som verkar vara en mycket spännande och krävande jaktform.
Publicerat Juli 21, 200817 yr Härligt ! En till bågjagande ålänning! Ni börjar bli några stycken nu på forumet, kul! Välkommen ska du vara. Mvh
Publicerat Juli 21, 200817 yr Hej och och välkommen till foumet .. hoppas att du kommer att trivas på forumet
Publicerat Juli 24, 200817 yr ser man på!... ännu en bågjägare till sidan!.. trevligt!... å välkommen ska du vara!... MVh