Publicerat Juli 21, 200817 yr Jag har alltid kört med CCI 200 LR hattar till min 6,5*55 bössa och har inte haft några problem att få tänhattsläget rent efter dessa, men nu har jag testat Federal 210 LR och nu när jag ska rengöra tänhattsläget så är det ett triangelformat märke an sot som inte vill gå bort. E det någon som har upplevt detta också? E detta skaldligt för hylsan eller?
Publicerat Juli 21, 200817 yr på ett annat forum tycker jag mig minnas en massa skitprat om federalhattar. Generellt mycket problem osv? Har ingen egen erfarenhet av dessa då jag använder CCI 200 själv.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.